antybiotyk

1. Data: 2002-06-04 22:03:11

Temat: antybiotyk
Od: "Ella J" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Jest tak:
mam 22 l, ale ciągle problemy z cerą, już przebadałam na 7 stronę hormony,
bo mam nie tak ciągle z cyklem, alle o tym kiedy indziej może... (teraz
biorę regularnie 16-25 Proverę i jest ok).
Ale cera jaka była taka jest, więc pani dermatolog przepisała mi doxycylinę
a 100 mg (cos innego ,ale ten sklad- nie pamietam nazwy). no i zazywalam,
teraz (po miesiacu ) zmniejszyla mi dawke o polowe )ale powiedziala ze jak
sie zmiany nie cofna to zeby, sama zwiekszyla znowu do 100- tym razem to
Unidox Solutab, po to zeby mozna bylo 50 mg dziennie, bo sa podzielne
tabletki. No tak sobie zażywam to juz 2 mies, do tego zewn, Aknemycin (masc,
antybiotyk). profilaktycznie sobie zazywam Lakcid i jadam codziennie
jogurciki, alle pytanko mam: kiedy sie calkiem wyjalowie i w ogole znieczule
na antybiotyki? bop tego bym nie chciala,
Przepraszam ze takie dlugie.
pozdrawiam
Ella
e...@w...pl

2. Data: 2002-06-05 08:54:38

Temat: Re: antybiotyk
Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ella J" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jogurciki, alle pytanko mam: kiedy sie calkiem wyjalowie i w ogole
znieczule
> na antybiotyki? bop tego bym nie chciala,

IMHO leczenie zupelnie bez sensu. Jezeli to tradzik spowodowany bakteriami
(co sugeruje przepisanie Ci antybiotyku) to najprawdopodobniej gronkowiec
zlocisty (ale niekoniecznie) lub propionibacterium acnes. Obydwie bakterie
spotyka sie jako raczej oporne na tetracykliny, a juz na pewno na
doksycykline. Jeszcze zeby byly choc marne efekty, ale tak. Najlepiej zrobic
badanie posiewowe ze zmian skornych i dobrac antybiotyk z antybiogramu.
(czytaj: wymoc na lekarzu skierowanie ;). W najciezszych przypadkach jezeli
nie pomaga leczenie pozostaje autoszczepionka.

Wioletta Swiatek-Kwapniewska

3. Data: 2002-06-17 19:40:10

Od: U...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Jun 2002 00:03:11 +0200, "Ella J" <e...@w...pl> wrote:

> [...]
>jogurciki, alle pytanko mam: kiedy sie calkiem wyjalowie i w ogole znieczule
>na antybiotyki? bop tego bym nie chciala,

Mam podobny problem. W aptece pani powiedziala, ze Lakcid itd.
oslabiaja dzialanie antybiotyku, ale rozumiem, ze chcesz bronic flory
bakteryjnej. Co do jogurcikow, to jak powiedziano juz na grupie
odnosnie mojego problemu, rowniez Unidox nie dziala jak trzeba,
poniewaz chelatuje wapn.

problem z jajnikiem
Rak jelita gróbego - pomocy!!!!!!!!
lasik - statystyki