antybiotyki a alkohol

1. Data: 2001-08-22 20:14:38

Temat: antybiotyki a alkohol
Od: "rrafal" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

wiem, ze polaczenie w/w jest odradzane, ale czy jedno piwko moze powaznie
zaszkodzic?
biore Unidox solutab na zapalenie oskrzeli (jestem w polowie brania), a
jutro mam mala uroczystosc i chociaz symbolicznie chcialbym to uczcic.

pozdrawiam

Rafal

2. Data: 2001-08-22 20:27:40

Temat: Re: antybiotyki a alkohol
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9m13sv$25c$2@news.tpi.pl>, i...@p...onet.pl says...
> [...]
> biore Unidox solutab na zapalenie oskrzeli (jestem w polowie brania), a
> jutro mam mala uroczystosc i chociaz symbolicznie chcialbym to uczcic.

A wez..przezyjesz..

Tradzik
choroba Scheuermana
Swędzenie stóp i dłoni - przyczyna?
Ciąża i pies w domu - przeciwwskazania ?
Re:bardzo serio o pupie