antykoncepcja u kobiet karmiących

1. Data: 2006-07-05 12:11:49

Temat: antykoncepcja u kobiet karmiących
Od: "emilka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja siostra jest matką karmiącą. Lekarz we Francji przepisał jej jako środek
antykoncepcyjny lewonorgestrel w dawce 0,03 mg ( jedna tabletka dziennie).
Chciałabym prosić o zdanie specjalisty na temat stosowania tego leku u kobiet
karmiących. Czy jest to lek bezpieczny? Przecież w jakimś stopniu przechodzi
do mleka matki. Moje drugie pytanie: czy wykonuje się badania kliniczne na
kobietach karmiących w celu oceny działań niepożądanych u niemowląt ?

2. Data: 2006-07-05 20:31:37

Temat: Re: antykoncepcja u kobiet karmiących
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emilka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> antykoncepcyjny lewonorgestrel w dawce 0,03 mg ( jedna tabletka dziennie).
> Chciałabym prosić o zdanie specjalisty na temat stosowania tego leku u

Nie , to nie jest bezpieczny lek. "Ciąża i laktacja: Kategoria X. Nie
stosować w ciąży i okresie karmienia piersią."

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2006-07-06 16:22:46

Od: "emilka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Regen!
Mogę zapytać kim jesteś i skąd masz takową informację?

4. Data: 2006-07-06 16:31:08

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę zapytać kim jesteś i skąd masz takową informację?

Jasne , że możesz :) informację mam z serwera www.mp.pl - jest tu
przyzwoita baza danych o lekach .
pozdrawiam
regen

ostre klucie w podbrzuszu..pomozcie !!
Zaćma - trójmiasto
urosnac?
NZK, zawał, nadciśnienie Co dalej ????
Odzież ciążowa LETNIA OBNIŻKA CEN !!!!! MAMAfashion