aparat sluchowy

1. Data: 2002-12-13 16:54:34

Temat: aparat sluchowy
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

przymierzam sie do zakupu aparatu sluchowego.

Czy ktos z was nosi aparat sluchowy?
Jak to jest? Lepiej, gorzej, są jakies problemy?

Artur

2. Data: 2002-12-13 21:03:26

Temat: Re: aparat sluchowy
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
>
> przymierzam sie do zakupu aparatu sluchowego.
>
> Czy ktos z was nosi aparat sluchowy?
> Jak to jest? Lepiej, gorzej, są jakies problemy?
>
> Artur

Lepiej, ale nie na 100%. Problemem sa szumy zbierane przez aparat z otoczenia.
adam

3. Data: 2002-12-15 19:27:50

Od: "Paweł S." <P...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,

Witam!

> przymierzam sie do zakupu aparatu sluchowego.
>
> Czy ktos z was nosi aparat sluchowy?
> Jak to jest? Lepiej, gorzej, są jakies problemy?

Jestem osobą niedosłyszącą od urodzenia i przez długi czas nosiłem aparaty
analogowe. Teraz nosze aparaty cyfrowe - różnice są duże !! Najpierw
przetestuj aparaty przez 1 tydzień, nic za to nie powinieneś zapłacić.

W Twoim przypadku, doradzam aparaty cyfrowe. Np. aparaty firmy Senso mają
mikroprocesory wielkości 2x3mm, które analizują dźwięk 1mln na sekunde (to
nie żarty) Dużo zależy od ubytku, ja mam pierońsko dużo, ale normalnie
jeszcze rozmawiam z ludźmi, przez telefon.

Generalnie im większy ubytek, tym mniejsza szansa że będziesz dobrze
rozumiał przez aparaty. No i należy pamiętać że aparaty nie zastąpią
naturalnego słuchu.

Pozdrawiam PawciooS

Soczewki - 4 dzien
Kolagen