apteka internetowa

1. Data: 2006-11-12 13:20:14

Temat: apteka internetowa
Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wwww.domzdrowia.pl :Na ile pewnwe są zakupy w tej aptece ? Chodzi główniw o
leki bez recepty środki antykoncepcyjne itp. Kupuje tam ktos ??? (trochę
sie boję podróbek)
--
Marek

2. Data: 2006-11-12 14:59:20

Temat: Re: apteka internetowa
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> wwww.domzdrowia.pl :Na ile pewnwe są zakupy w tej aptece ? Chodzi główniw
> leki bez recepty środki antykoncepcyjne itp. Kupuje tam ktos ??? (trochę
> sie boję podróbek)

apteki internetowe dzialaja w oparciu o ustawe, to nie jest jakas firma
krzak. ja akurat w domie zdrowia kupuje od kilku lat i jestem bardzo
zadowolona, bo roznice w cenach sa powalajace. a on 100 zl zakupu przysylaja
migiem kurierem w cenie zakupow.

3. Data: 2006-11-12 22:15:26

Od: "Grażyna Ł." <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zadowolona, bo roznice w cenach sa powalajace. a on 100 zl zakupu
> przysylaja migiem kurierem w cenie zakupow.

Ja również wielokrotnie robiłam zakupy w tej aptece,jestem bardzo
zadowolona.Kiedys nawet składałam reklamację,poniewaz w przesyłce była zbita
butelka z płynem, w przeciągu 2 dni kurier dostarczył mi reklamowany towar.W
niedługim czasie zamierzam kupować tam leki na receptę. Polecam z czystym
sumieniem.

Pozdrawiam
Grażyna

4. Data: 2006-11-12 22:19:03

Od: RobertSA <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Nov 2006 15:59:20 +0100, siliana <t...@o...pl>
wrote:

> zadowolona, bo roznice w cenach sa powalajace. a on 100 zl zakupu
> przysylaja
> migiem kurierem w cenie zakupow.

Z tym migiem to bym nie przesadzal. Nigdy nie czekalem krocej niz 4 dni od
zamowienia, a wiec w gre wchodza tylko zakupy "na zapas".
Co do cen, to tez nie nazwalbym roznic powalajacymi, czasem jest drozej
niz w fizycznej aptece, ale moze to u mnie w miescie jest akurat tak tanio.

Poza tym OK - raz doswiadczylem problemu: zniklo im zamowienie i nie
realizowali, ale to bylo w poczatkach dzialanosci.

--
Robert

Prostowanie przegrody nosowej- doświadczenia...
Pas poporodowy- czy warto stosować?
czy sa tu jacys pediatrzy online ?
Prosze o pomoc-rwa kulszowa.
zaczerwieniona skora na dloniach