zaczerwieniona skora na dloniach

1. Data: 2006-11-11 21:15:33

Temat: zaczerwieniona skora na dloniach
Od: "Michal" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem chlopakiem i juz przy temperaturach ok. 10 st. C od razu skora na
dloniach robi sie czerwona i strasznie sucha. Dziwi mnie to, bo inni
spokojnie chodza w tym czasie bez rekawiczek i nic im sie nie dzieje.
Najgorzej jest, gdy wejde z zewnatrz do jakiegos cieplego pomieszczenia,
wtedy skora na dloniach gwaltownie czerwienieje, piecze, czasem nawet peka i
lekko krwawi...

Te zaczerwienia wyglaja okropnie... Podobno sa to odmrozenia, bo jako
dziecko chodzilem w zimie bez rekawiczek, ale dziwi mnie, czy po kilkunastu
latach skora nadal moze tak reagowac. Uzywam kremu Neutrogeny, raczej
nieregularnie. Moze systematycznosc by pomogla? Prosze o jakies rady

2. Data: 2006-11-12 08:19:31

Temat: Re: zaczerwieniona skora na dloniach
Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal napisał:
> Jestem chlopakiem i juz przy temperaturach ok. 10 st. C od razu skora na
> dloniach robi sie czerwona i strasznie sucha. Dziwi mnie to, bo inni
> [...]

1. Czy Ty nie jesteś, przypadkiem, wcześniakiem?
2. Poczytaj o łuszczycy. Być może tam znajdziesz odpowiedź na Twoje
problemy.

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2006-11-12 08:45:18

Od: "Michal" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

1. Czy Ty nie jesteś, przypadkiem, wcześniakiem?
2. Poczytaj o łuszczycy. Być może tam znajdziesz odpowiedź na Twoje
problemy.

Nie jestem. U mnie bylo wszystko w normie, 9/10 punktow w skali Apgar.

Dzieki za odpowiedz

Jaki Ciśnieniomierz nadgarstkowy
stopy - pocenie...
Poszukuje osób do współpracy.
Femmoston Mite
Nowa wersja znanego forum o neuroscience