Jaki Ciśnieniomierz nadgarstkowy

1. Data: 2006-11-11 19:59:16

Temat: Jaki Ciśnieniomierz nadgarstkowy
Od: "Nissak" <d...@S...in.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, poszukuje "niestety" nadgarstkowego z racji jego mobilności,
ciężko byłoby mi używac ciśnieniomierza naramiennego (biuro, podróże, powrót
do domu tylko na sen), uciążliwe byłoby wożenie i jego rozkładanie.
Przestudiowałem google i wiem grupa odradza nadgarstkowe, ale może wsród
wielu wron owiec są jakieś orły ?

znalazłem dla paru urządzeń takie rekomendacje:
http://www.dableducational.com/sphygmomanometers/p_d
evices_2_sbpm_wrist.html
na ile są to "pewne" informacje ??

Omron R7 najtaniej po 395zl
http://www.zamowleki.pl/index.php?page=show_product&
id=1130
Braun 2550 za 270zl
http://www.sklep-med.pl/product_info.php/cPath/1_3/p
roducts_id/49

ktoś je używał i może coś o nich napisać ?
Czasem ciężko mi odróżnić ból głowy od kłopotów z ciśnieniem i taki pomiar
by wiele mi pomógł.
Mam 27 lat więc może nie będzie problemów z czułością urządzenia jak u osób
starszych.

2. Data: 2006-11-12 14:54:15

Temat: Re: Jaki Ciśnieniomierz nadgarstkowy
Od: "PPC" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnij o nadgarstkach mam OMRON'a i uzywalem kilku innych, i prawde mowiac
mierza chyba poziom tlenu w pomieszczeniu, nawet BRAUN za 200zl to bubel.

3. Data: 2006-11-15 15:57:24

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nissak" <d...@S...in.lublin.pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie, poszukuje "niestety" nadgarstkowego z racji jego
> mobilności,
Ja od 1,5 roku używam Brauna model 6073 i jestem zadowolona. Po kontroli
pomiaru ciśnienia u lekarza i tym cisnieniomierzem, wiem, że mierzy dobrze i
jak dotąd pracuje bez zarzutu. Pozdrawiam aj

stopy - pocenie...
Poszukuje osób do współpracy.
Femmoston Mite
Nowa wersja znanego forum o neuroscience
Jadro u dziecka