arisaema candidissimum

1. Data: 2004-06-12 21:40:22

Temat: arisaema candidissimum
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, ma ktoś takową roślinkę?Jest piękna i zastanawiam się nad
kupnem, ale ostatnio mam pecha do ogrodowych zakupów:-(dlatego chciałabym
się dowiedzieć, czy jest bardzo trudna w uprawie?

Gosia

2. Data: 2004-06-13 03:40:19

Temat: Re: arisaema candidissimum
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupnem, ale ostatnio mam pecha do ogrodowych zakupów:-(dlatego chciałabym
> się dowiedzieć, czy jest bardzo trudna w uprawie?

kwitnąć.Zamieszkala na stałe w ogrodzie,dopiero teraz wychodzi z
ziemi.Inne już wykwitły,są również późniejsze,które jeszcze nie
wyszły.W allegro ktoś sprzedaje.Mirzan

3. Data: 2004-06-13 10:02:26

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kwitnąć.Zamieszkala na stałe w ogrodzie,dopiero teraz wychodzi z
> ziemi.Inne już wykwitły,są również późniejsze,które jeszcze nie
> wyszły.W allegro ktoś sprzedaje.

Rozumiem, że na zimę wstawiłes do piwnicy?A jest napisane, ze wytzrymuje
minusowe temperatury?

Gosia

4. Data: 2004-06-13 11:57:22

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

| Rozumiem, że na zimę wstawiłes do piwnicy?A jest napisane, ze wytzrymuje
| minusowe temperatury?

Wg gogli większość tych roślin wytrzymuje nasze zimy (pochodzą z
umiarkowanego klimatu), ale mogą im zagniwać korzenie, stąd trzeba się
trochę postarać przy uprawie.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-06-13 13:28:27

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> wrote in message
> Jak w temacie, ma ktoś takową roślinkę?Jest piękna i zastanawiam się nad
> kupnem, ale ostatnio mam pecha do ogrodowych zakupów:-(dlatego chciałabym
> się dowiedzieć, czy jest bardzo trudna w uprawie?

Ja mam A. triphyllum i po prostu rosnie (w cieniu) - nie mam zadnych trudnosci,
oprocz tego ze ostatnie deszcze mi jedno z dwoch przewrocily.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-06-13 19:31:02

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg gogli większość tych roślin wytrzymuje nasze zimy (pochodzą z
> umiarkowanego klimatu), ale mogą im zagniwać korzenie, stąd trzeba się
> trochę postarać przy uprawie.

No, cóz będę sie starała:-)

Gosia

7. Data: 2004-06-13 19:33:53

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:%DYyc.26185$ih7.3754@fe2.columbus.rr.com...

> Ja mam A. triphyllum i po prostu rosnie (w cieniu) - nie mam zadnych
trudnosci,
> oprocz tego ze ostatnie deszcze mi jedno z dwoch przewrocily.

A, czy te Twoje zaliczaja sie do roślin wodnych???Przeczytałam tak w opisie
i nie bardzo rozumiem, wodna znaczy sie ma stać w wodzie?

Gosia

8. Data: 2004-06-13 20:01:05

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Rozumiem, że na zimę wstawiłes do piwnicy?A jest napisane, ze wytzrymuje
> minusowe temperatury?
>
> Gosia

w ogrodzie i ma się dobrze.Teraz kwitną dwie,cztery dopiero wychodzą
trzy przekwitły,czy chcesz nasiona A.flava? Mirzan

9. Data: 2004-06-13 20:15:26

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w ogrodzie i ma się dobrze.Teraz kwitną dwie,cztery dopiero wychodzą
> trzy przekwitły,czy chcesz nasiona A.flava? Mirzan

A jaki mają kolor?Bo mi się zaczyna robić misz-masz kolorystyczny:-(i dma
sobie z nimi radę?Ze mnie mocno początkujący ogrodnik:-)

Gosia, co postanowiła ukrócic swoją zachłanność na rosliny

10. Data: 2004-06-13 20:16:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> A, czy te Twoje zaliczaja sie do roślin wodnych???Przeczytałam tak w opisie
> i nie bardzo rozumiem, wodna znaczy sie ma stać w wodzie?

W jakim opisie? Wedlug moich obserwacji (gdzie rosna w lesie) to absolutnie
nie sa wodne.

Pozdrowienia,
Michal

--