arytmia?

1. Data: 2007-01-16 14:37:40

Temat: arytmia?
Od: "elowa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam 30 lat i od pewnego czasu mam coś co chyba nazywa się arytmią. Raz na
dzień czasami dwa serce jakby gubiło dosłownie przez ułamek sekundy rytm. Po
chwili wraca to do normy, nie mam żadnych innych dolegliwości. Nic mnie nie
boli, nadciśnienia brak - choć może to byc u mnie dziedziczne - rodzice
chorują.

Mam pytanie czy przejmować się i biegać po lekarzach, czy jeżeli w tej
chwili jest troche nerwówki w moim życiu i zabiegania, dać sobie spokój i
liczyć, że samo przejdzie?

Dziekuję wszystkim, którzy potrafią doradzić

Ela

2. Data: 2007-01-16 17:20:35

Temat: Re: arytmia?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elowa" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Mam pytanie czy przejmować się i biegać po lekarzach, czy jeżeli w tej
> chwili jest troche nerwówki w moim życiu i zabiegania, dać sobie spokój i

ja wiem tylko tyle, ze mam cisnieniomierz, ktory wykrywa arytmie. w
instrukcji jest napisane, ze jak arytmia wyjdzsie sporadycznie, raz na jakis
czas - nie ma powodu do zmartwien. ale jak czesciej - trzeba isc do lekarza.

3. Data: 2007-01-16 18:20:09

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie czy przejmować się i biegać po lekarzach, czy jeżeli w tej
> chwili jest troche nerwówki w moim życiu i zabiegania, dać sobie spokój i
> liczyć, że samo przejdzie?

nie musi byc to arytmia ale zdecydowanie warto udac sie do kardiologa i
zrobic chociaz podstawowe badania typu EKG czy echo serca, byc moze lekarz
zdecyduje takze na skorzystanie z holtera ktory powinien dac odpowiedz na
temat co takiego sie dzieje w momencie gdy zle sie czujesz; takie rzeczy
zdecydowanie lepiej diagnozowac/leczyc jak najszybciej, nie ma na co czekac,
chociaz nie ma tez powodow do paniki wiec nie stresuj sie na zapas :-)

Tomasz

4. Data: 2007-01-16 20:51:47

Od: "elowa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temat co takiego sie dzieje w momencie gdy zle sie czujesz; takie rzeczy
> zdecydowanie lepiej diagnozowac/leczyc jak najszybciej

Dzięki wielkie - już chyba coś wiem ;-) człowiek jak nie ma do czynienia z
takimi rzeczami częto nie wie co robić...
Pójdę do lekarza ogólnego, porobię sobie podstawowe badania i EKG.

Pozdrawiam serdecznie i wszystkim zdrówka życzę.

Ela

5. Data: 2007-01-17 15:58:23

Od: "m...@a...pl" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pójdę do lekarza ogólnego, porobię sobie podstawowe badania i EKG.
>
> Pozdrawiam serdecznie i wszystkim zdrówka życzę.

Witam

Szkopul w calej tej diagnostyce jest jednak taki, ze jezeli uczucie
arytmii o ktorym piszesz wystepuje "napadowo" to w klasycznym zapisie
EKG w trakcie wizyty zadnej zmiany mozna niezarejestrowac.

Stad jezeli odczuwasz to juz od dluzej niz kilka dni radze nalegac na
badanie holterowskie (ostatecznie ECHO).

Pozdrawiam

Mirab

Wpływ światła słonecznego i sztucznego (mieszanego) na wzrok
katar alergiczny
Zatoki - bakterie, grzybki, zęby?
Wielkość nerek
Ból nogi przy tułowiu, co to?