asertywność - trening

1. Data: 2008-02-28 20:15:34

Temat: asertywność - trening
Od: dante <d...@p...onet> szukaj wiadomości tego autora

witam grupe,

jaki kurs asertywności polecilibyście w wawie? Na którą firmę
szkolenioeą warto zwrócić uwagę, a którą omijać?

TIA

2. Data: 2008-02-28 21:24:19

Temat: Re: asertywność - trening
Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dante" <d...@p...onet> napisał w wiadomości
> witam grupe,
>
> jaki kurs asertywności polecilibyście w wawie? Na którą firmę szkolenioeą warto
zwrócić uwagę, a
> którą omijać?

Jak słyszę o asertywności to w 90 % będzie to mówił
handlowiec domokrążca.
Jeżeli tak jest i tym razem to wybór firm masz spory.

3. Data: 2008-02-28 22:09:41

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dante pisze:

> jaki kurs asertywności polecilibyście w wawie? Na którą firmę
> szkolenioeą warto zwrócić uwagę, a którą omijać?

pytasz z ramienia firmy czy prywatnie?

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

4. Data: 2008-02-29 23:27:05

Od: dante <d...@p...onet> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R napisał:

> pytasz z ramienia firmy czy prywatnie?

prywatnie dla siebie

5. Data: 2008-03-01 08:54:21

Od: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> prywatnie dla siebie

Wiesz, jestem w ciężkiej sytuacji - możesz mi wysłać trochę kasy? Każde sto
złotych mile widziane:-)

Chiron

6. Data: 2008-03-01 09:08:02

Od: dante <d...@p...onet> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "dante" <d...@p...onet> napisał w wiadomości

> Wiesz, jestem w ciężkiej sytuacji - możesz mi wysłać trochę kasy? Każde sto
> złotych mile widziane:-)
>
> Chiron

co to ma do rzeczy? nie znasz albo nie potrafisz odpowiedzieć to nie
odpowiadaj. dowcipniś się znalazł w nóżkę kopany

7. Data: 2008-03-01 09:52:54

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dante pisze:

> prywatnie dla siebie

firmowo bym miał łatwiej :)
prywatnie - nie orientuję się niestety za bardzo w mniejszych
dostawcach, ale mogę powiedzieć o jednym miejscu:
http://www.bartlomiej-stolarczyk.pl/asertywnosc
tego człowieka znam, ale nie ze strony szkoleń z asertywności.
z tej strony co go znam, bardzo sensowna osoba.
więc - mało pomogłem, ale może ci się przyda.

8. Data: 2008-03-01 10:14:00

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Wiesz, jestem w ciężkiej sytuacji - możesz mi wysłać trochę kasy? Każde sto
> złotych mile widziane:-)

zastosuj stopę w drzwi
:)

9. Data: 2008-03-01 21:52:07

Od: dante <d...@p...onet> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R napisał:

> [...]
> z tej strony co go znam, bardzo sensowna osoba.
> więc - mało pomogłem, ale może ci się przyda.

to zarzuć też firmowo - może coś się wybierze :)

dzieki

10. Data: 2008-03-01 22:24:10

Od: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> co to ma do rzeczy? nie znasz albo nie potrafisz odpowiedzieć to nie
> odpowiadaj. dowcipniś się znalazł w nóżkę kopany

To był- żartobliwie- trening asertywności. Co Cię tak zdenerwowało? Tak na
poważnie- jak chcesz znać moje zdanie- jestem przeciwnikiem wszelkich tego
typu treningów wyciągniętych z kontekstu. Dziś wiele firm organizuje coś
takiego dla swoich "szczurów"- żeby lepiej gryźli. I- oczywiście- robi się
krzywdę takim treningiem i szczurom i ich ofiarom...
Jeśli uważasz się za osobę mało asertywną- to przecież ma to swoje
przyczyny. IMHO- lepiej je odnaleźć, i dopiero wtedy (a może już trening nie
będzie potrzebny?) pracować ze swoją asertywnością. Temu służy
psychoterapia.
W mojej firmie jest sobie człowiek reagujący na nawet drobny stres agresją.
Zapisał się na kurs odpowiedni- i teraz jest wprawdzie jaki był, ale zamiast
agresji pokazuje na zewnątrz wiele wyuczonych zachowań- choć agresja gdzieś
tam wewnątrz niego drąży go teraz jak robak- od wewnątrz.

pozdrawiam
w nóżkę kopany:-)

Chiron

Słyszeliście...?[UWAGA WAŻNE]