atak na telewizje

1. Data: 2006-04-25 13:43:00

Temat: atak na telewizje
Od: Mati <m...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam pomysl. Mianowicie chodzi o to aby kazdy z was napisal email
do jakiejsc tlewizji, ja juz napisalem do tvn polsatu i tvp1. W ktorym
napisane by bylo o po,mysle na nowy program. Chodzi taki program w
ktorym pokazywane by byly wyklade z najlepszych uczelini w polsce i za
granica. Mysle ze jelsi duzo osob do niech napisze moze sie udac. Wiec
prosze nie piszecie odrazu ze sie nie uda ze cos tam :) tylko
dzialajcie bo jak sie nie postaramy to napewno nic z tego nie bedzie :)

--
.-----------Mati-----------.
(---; m...@g...mm.pl ;---)

2. Data: 2006-04-27 08:46:01

Temat: Re: atak na telewizje
Od: "basia" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

cześć miałaś dobry pomysł z tymi wykładami. zainteresowałaś mnie i na pewno
włącze sie do twojego pomysłu. nata trzymaj się.

3. Data: 2006-04-27 09:04:21

Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

> cześć miałaś dobry pomysł z tymi wykładami. zainteresowałaś mnie i na
> pewno
> włącze sie do twojego pomysłu. nata trzymaj się.

Ale po co? Z tego co wiem (z czasu jak miałem jeszcze telewizor) jest jakiś
kanał tematyczny, który ma takie rzeczy, poza tym w internecie jest gdzieś
taka strona, gdzie są właśnie takowe wykłady z różnych dziedzin wiedzy.

Wojtek

4. Data: 2006-05-04 08:25:59

Od: "ZauraK" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Kulesza" <w...@N...org> napisał w wiadomości

> [...]
> jakiś kanał tematyczny, który ma takie rzeczy, poza tym w internecie jest
> gdzieś taka strona, gdzie są właśnie takowe wykłady z różnych dziedzin

Ale tu zapewne chodzi o DARMOCHE, bo te istniejące są dostępne tylko (tak mi
się wydaje) w płatnych pakietach.

ZauraK

Szkoły niepubliczne, EFS Pracownie komputerowe zapisy :)
poprawa egzaminu maturalnego
egzamin na doradce podatkowego
egzamin PMP Project Management Professional
Obcięcie godzin pilne