atlas kwitkow on-line

1. Data: 2003-07-04 13:30:38

Temat: atlas kwitkow on-line
Od: "krzysiek" <k...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie

Dzisiaj wziołem sobie kwiatek (stała u koleżanki na klatce, chyba zostawiła
to osoba co się wyprowadzała) i posadziłem. I mam teraz problem nie wiem co
to za kwitek jak się nazywa gdzie ustawić ani jak pielęgnować. Może ktoś zna
jakiś adres strony z kwiatkami doniczkowymi do domu (najlepiej jakby można
było rozpoznać z zdjęć.

Opis tej roślinki jakby ktoś wiedział co to za kwiatek (tak jak to mam w tej
chwili):
wysokość pędu 10 cm
liści największe długość 3 szerokie 1.5 cm zakończone spiczaście
Tak mniej więcej wygląda opisowo ten kwiatek a tego w doniczce (śr. 30 cm)
było około 100 albo i więcej.

Pozdrawiam Krzsiek