automat bramy przesuwnej - jakie przewody ?

1. Data: 2005-11-09 21:09:25

Temat: automat bramy przesuwnej - jakie przewody ?
Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
na jutro musze miec kable do polozenia miedzy slupkami bramy przesuwnej (te
do fotokomorek) oraz do polaczenia bramy z garazem (zasilanie, przycisk do
otwierania) - jakie przewody powinienem kupic ? na co jeszcze musze uwazac
przy kladzeniu tych kabli ? automatu keszcze nia mam kupionego
z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam
seba

2. Data: 2005-11-10 01:14:31

Temat: Re: automat bramy przesuwnej - jakie przewody ?
Od: Cyklista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seba napisał(a):
> [...]
> otwierania) - jakie przewody powinienem kupic ? na co jeszcze musze uwazac
> przy kladzeniu tych kabli ? automatu keszcze nia mam kupionego

Poiłóż najlepiej 3 x 2,5 mm2 jako zasilający do miejsca w którym będzie
napęd (Jeżeli to nie jest kabel ziemny, to teoretycznie powinien być w
peszlu). Do przycisku wystarczy 2 x 0,5, do foto 4 x 0,5

Pozdrawiam

Przemek

3. Data: 2005-11-10 08:17:22

Od: "tsm" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie zapomnij o przewodach do lacznosci np videodomofon bo moze kiedys
bedzie...

4. Data: 2005-11-10 08:41:53

Od: Cyklista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tsm napisał(a):
> nie zapomnij o przewodach do lacznosci np videodomofon bo moze kiedys
> bedzie...

i ewentualnie do zamka elektromagnetycznego, jeżeli masz, lub planujesz
oddzielną furtkę. Do obu tych celów wystarczy kabel telefoniczny z
odpowiednią ilością żył. Jeżeli masz mniej, niż 10-żyłowy, to najlepiej
daj go podwójnie - wtedy na pewno wystarczy żył.

5. Data: 2005-11-10 11:38:03

Od: "tsm" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jak juz wszystko chcesz dokladnie zaplanowac to jeszcze przewodzik do
zabezpieczenia silownika przed zniknieciem :).
Takze pomysl nad otwieraniem bramy np z wydzielonego przycisku na domofonie
w razie gdy bateryjki w pilocie zawioda.

6. Data: 2005-11-10 11:56:15

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tsm" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Takze pomysl nad otwieraniem bramy np z wydzielonego przycisku na
> domofonie w razie gdy bateryjki w pilocie zawioda.

dziekuję Wam zainformacje, furtke mam zupelnie oddzielnie w innym miejscu,
tak wiec tutaj bedzie tylko okablowanie do napedu i sterowania

7. Data: 2005-11-10 14:53:21

Od: Lech Rybienik <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seba wrote:
> [...]
>

> dziekuję Wam zainformacje, furtke mam zupelnie oddzielnie w innym miejscu,
> tak wiec tutaj bedzie tylko okablowanie do napedu i sterowania

Uwzględnij też alarm na bramie...

Piekarnik do zabudowy Siemens, LG, Samsung
Zaparowane okna w mieszkaniu.
zmywarka Siemens/Bosch - zabezpieczenie "przed dziećmi" ?
Grzejnik za zimę do garażu - jaki ???
Wilgotność powietrza?