automat do pieczenia chleba

1. Data: 2003-06-27 11:30:33

Temat: automat do pieczenia chleba
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kilka razy były dyskusje na grupie na temat automatów (piecyków) do
pieczenia chleba, które z uwagą śledziłam. I wreszcie mamy go! W sklepie
niestety (w Lublinie) były tylko bardzo drogie (ok.900zł), do allegro jakoś
nie mam przekonania, więc zamówiliśmy w Mango (choć też długo
zastanawialiśmy się) i w ciągu 2 tyg. przyszła paczka. Chlebek jest super!
Oby tak dalej.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-06-27 12:12:57

Temat: Re: automat do pieczenia chleba
Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gośka z Lublina"
> więc zamówiliśmy w Mango (choć też długo
> zastanawialiśmy się) i w ciągu 2 tyg. przyszła paczka. Chlebek jest super!

Mam tę samą maszynę ale z inną naklejką. Pewnie jeden producent dla różnych
firm robi. Przywiózł mi ją znajomy z Niemiec. Kosztowała 50 euro (w promocji
można dostać za 39,99) Chleb wychodzi pyszny. Często używam jej do
wyrabiania ciasta na pizze. REWELACJA. Ciasto jest elastyczne, nie rwie się.
Ręcznie nigdy nie udało mi się tak go wyrobić.

Na allegro:

Na niemieckim ebay'u w okienku Suche (szukaj) wpisujemy Brotbackautomat i
wybieramy :-) Jest tam tego sporo. A jak patrzę na te ceny (nie tylko maszyn
do chleba) to szlag mnie trafia. Nie dość, że zarabiają x razy więcej od nas
to jeszcze za pół ceny kupić mogą.

Pozdrawiam, Chopek.

przyprawy-czarna gałka muskzatałowa
Sok cytrynowy do ryb