autosugestia podswiadomosc

1. Data: 2004-12-28 23:39:35

Temat: autosugestia podswiadomosc
Od: "Hallucinogen" <h...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Co myślicie o autosugestii.? Wyciszyć sie i zasugerować sobie cos w miarę
realnego. Czy ktoś to stosował i czy to przynosi rezultaty a może to bajki w
sumie to trzeba niby w to wierzyć aby przyniosło skutek.

--
Odpowiadając na mój adres email usuń słowo napisane dużymi literami

1. Data: 2004-12-29 10:35:56

Temat: Re: autosugestia podswiadomosc
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hallucinogen; <cqsr0c$90i$1@news.onet.pl> :

> [...]
> realnego. Czy ktoś to stosował i czy to przynosi rezultaty a może to bajki w
> sumie to trzeba niby w to wierzyć aby przyniosło skutek.

Bo sedno autosugestii nie tkwi w tym, że nauczysz się "podgrzewać" rękę
lub wmawiać sobie, że "Ci się uda" - sedno tkwi w poznaniu metody na
dysocjacje/przenoszenie "uwagi" na czystych BIOLOGICZNYCH emocjach, ale
mało kto byłby chętny do nauki czegoś, co z jego obecnego punktu
widzenia jest bezużyteczne. ;)

Flyer - nie jestem specjalistą
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

były mąż - kryminalista
Ciekawe książki dla studentów psychologii
Nowe stare dobre gnojki
Poszukiwany "Słownik psychologii" Arthura S. Webera
co tnie(!) CENZURA psp? - przykl'ady