awans zawodowy - kurs Leszno

1. Data: 2000-12-29 09:53:30

Temat: Re: awans zawodowy - kurs Leszno
Od: Iwona Cugier <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Jarosz <k...@w...pl> napisał / wrote:

> Ależ skąd. Nauczyciel ma uczyć i wychowywać a nie zakładać archiwum swojej pracy ze

> zdjęciami gazetek szkolnych i protokołami rad pedag. Jestem mocno ciekaw ilu n-li
> uzyska awans na n-la dyp.

Na pewno nie będzie to oszałamiającailość. Znowu kwestia pieniędzy!

1. Data: 2000-12-29 09:54:08

Od: Jagoda Hemmerling <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-12-29 09:55:22

Od: Malgorzata Biskup <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> i nogi?
> Po pierwsze:profity finansowe są żenująco niskie,a po drugie denerwuje mnie to, że
najważniejsze nie jest to co robisz, ale jak to udokumentujesz! Czyli mamy teraz
biegać
po szkole z aparatem fotograficznym i kamerą? Czy to nie jest smieszne?

1. Data: 2000-12-29 09:58:01

Od: Iwona Cugier <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-12-29 09:59:02

Od: beata łopaczyk <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Cugier <i...@w...pl> napisał / wrote:

> Hej! Co myślicie na temat awansu zawodowego? Czy te wielkie projekty mają ręce
> i nogi?

Burzę najlepiej przeczekać !

1. Data: 2000-12-29 10:16:49

Od: irena majnert <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Cugier <i...@w...pl> napisał / wrote:

Chodziło mi o samą procedurę i jej efekty. A propo dokształcania - jestem przekonana
jego potrzebie (przykładem moja obecność na tym kursie, a wcześniej na wielu innych),

szkoda tylko, że nie idą za tym gratyfikacje finansowe.

1. Data: 2000-12-29 10:20:09

Od: beata łopaczyk <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Cugier <i...@w...pl> napisał / wrote:

> Hej! Co myślicie na temat awansu zawodowego? Czy te wielkie projekty mają ręce
> i nogi ?

Po wielkim zrywie - dałam sobie spokój !

1. Data: 2000-12-29 10:20:10

Od: beata łopaczyk <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Cugier <i...@w...pl> napisał / wrote:

> Hej! Co myślicie na temat awansu zawodowego? Czy te wielkie projekty mają ręce
> i nogi ?

Po wielkim zrywie - dałam sobie spokój !

konspekty
Kto pomoze napisac prace "Raport firmy"
moja strona
program autorski