badanie EEG - kilka pytan

1. Data: 2003-01-02 21:24:36

Temat: badanie EEG - kilka pytan
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
za kilka dni mam przejsc badanie eeg i mam w zwiazku z nim kilka pytan:
1. zostalem poinformowany, ze przed badaniem powinienem nie spac 24 godziny...w
zwiazku z wciaz nieodespanym sylwestrem bedzie to wyczyn nie lada, wiec
chcialem dowiedziec sie czy kawa/srodki kawopodobne moga miec wplyw na wynik
badania?
2. czy wplyw na badanie moze miec (niewielka ilosc:) marihuany spozyta kilka
dni przed badaniem?
z gory dzieki za odp.
pozdrawiam, Piotr

2. Data: 2003-01-02 21:33:14

Temat: Re: badanie EEG - kilka pytan
Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwiazku z wciaz nieodespanym sylwestrem bedzie to wyczyn nie lada, wiec
> chcialem dowiedziec sie czy kawa/srodki kawopodobne moga miec wplyw na

Zdecydowanie. Lepiej odstaw używki dla zwiększenia wiarygodności badania.

> 2. czy wplyw na badanie moze miec (niewielka ilosc:) marihuany spozyta
kilka
> dni przed badaniem?
> z gory dzieki za odp.

Na kilka dni przed badaniem?? to znaczy dzisiaj? ;)
A tak na poważnie to nie!

Szanna

3. Data: 2003-01-02 22:14:16

Od: Iwona <i...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanna wrote:
> U?ytkownik <a...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

> godziny...w

> wynik

> Zdecydowanie. Lepiej odstaw u?ywki dla zwi?kszenia wiarygodno?ci badania.

> kilka

> Na kilka dni przed badaniem?? to znaczy dzisiaj? ;)
> A tak na powa?nie to nie!
>
> Szanna

czesc, nic mi nie wiadomo, zeby nie spac przed badaniem EEG.

4. Data: 2003-01-02 22:22:06

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Iwona" <i...@i...com.pl> napisal w wiadomosci

> czesc, nic mi nie wiadomo, zeby nie spac przed badaniem EEG.

W konkretnych przypadkach jest to czesto praktykowane.

Chrapanie itp.
życie po długotrwałej reanimacji
Postepujaca krotkowzrocznosc
staw skokowy raz jeszcze -cudowna maść? ;)
brak sledziny