badanie EMG

1. Data: 2003-12-01 11:12:09

Temat: badanie EMG
Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś wie jak interpretować wyniki tego badania?

2. Data: 2003-12-01 13:19:21

Temat: Re: badanie EMG
Od: "Chmielu" <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-12-01 14:56:42

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Dec 2003 12:12:09 +0100, Zbyszek wrote:

> czy ktoś wie jak interpretować wyniki tego badania?

Ten, kto skończył odpowiedni kurs (trwający około miesiąca) i ma
odpowiedni certyfikat. Może wtedy zinterpretować wynik o wydać opis.
Natomiast interpretować opis badania EMG potrafi z reguły neurolog.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

4. Data: 2003-12-01 14:58:37

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Dec 2003 12:12:09 +0100, Zbyszek wrote:

> czy ktoś wie jak interpretować wyniki tego badania?

Lekarz, który skończył odpowiedni kurs (trwający około miesiąca) i ma
odpowiedni certyfikat. Może wtedy zinterpretować wynik o wydać opis.
Natomiast interpretować opis badania EMG potrafi z reguły również każdy
inny neurolog.

5. Data: 2003-12-01 16:40:28

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| czy ktoś wie jak interpretować wyniki tego badania?

bleee... paskudne badanie...
Ja dostałam od razu opis i opinię itd. od lekarza który mnie "kopał prądem".

pzdr.
M.

--
"Życie zawsze weryfikuje marzenia"

6. Data: 2003-12-01 17:16:21

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miałem to badanie było całkwicie obojętne

7. Data: 2003-12-01 17:23:12

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| miałem to badanie było całkwicie obojętne

Mi bodajże 26 wkłuć ( o ile dobrze pamiętam) w mięśnie nie było całkowicie
obojętne. Każdy człowiek ma inny próg tolerancji na rózne zjawiska...
narzekać bardzo nie narzekam, bo przynajmniej badanie rozwiało wątpliwości.

pzdr.
M.

--
"Życie zawsze weryfikuje marzenia"

8. Data: 2003-12-01 17:27:31

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mi tylko przykładali elektrody do odpowiednich mięśni twarzy i obręczy
barkowej nic mnie nie bolało
chyba że pani miala badanie jakiś mięśni głębokich
a moge prosić o napisanie co pani wykazało ( jak nie na grupe po chociaz na
maila )

prezerwatywa
znamie Spitza?
Kregoslup, Krakow i masazysta