badanie krwi OB

1. Data: 2004-04-18 13:26:56

Temat: badanie krwi OB
Od: "BeaC" <B...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy moglby mi ktos wyjasnic taki rezultat badan OB :
OB po godzinie - 4mm
To wszystko co jest tam napisane.. Dobry ten wynik ???
Pozdr
Bea

2. Data: 2004-04-18 14:16:00

Temat: Re: badanie krwi OB
Od: ptr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

BeaC wrote:
> [...]
> Czy moglby mi ktos wyjasnic taki rezultat badan OB :
> OB po godzinie - 4mm
> To wszystko co jest tam napisane.. Dobry ten wynik ???

to dobry wynik, całkiem w normie - w Twoim oraganiźmie nie toczy się
najprawdopodobniej żąden proces zapalny.
pozdrawiam,
ptr

3. Data: 2004-04-20 12:23:23

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się z przedmówcą, że wynik OB jest dobry. Nie ma powodów do obaw.

Marta

Użytkownik "ptr" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> to dobry wynik, całkiem w normie - w Twoim oraganiźmie nie toczy się
> najprawdopodobniej żąden proces zapalny.
> pozdrawiam,
> ptr

kopulowanie
keflex a cilest
Wyniki toksoplazmozy
stres w chorobach serca
opóźnienie w prostowaniu (odwodzeniu) palca dłoni