badanie moczu-problem

1. Data: 2003-10-29 17:52:29

Temat: badanie moczu-problem
Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w zwiazku z ciaza robilam ostatnio rozne badanie minn. badanie moczu, ktore
moj ginekolog stwierdzil, ze wyszlo zle - ja przejeta nie zapytalam co jest
z nim nie tak a teraz ciekawosc spedza mi sen z oczu. Za 2 tyg. mam robic
kolejne badanie moczu, prosze powiedzcie mi co w tych wynikach jest nie tak:
cw - 1.010
nablonki wieloboczne - liczne
b - nb
c - nb
krwinki biale - 8 - 10 -15 ww
krwinki wylugowane - 1-3 ww
bakterie - bardzo liczne
sluz - obfity
skladniki mineralne - (nie moge rozczytac)
Z gory dzieki za zaspokojenie ciekawosci.
Magda

2. Data: 2003-10-29 18:09:49

Temat: Re: badanie moczu-problem
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bnouon$bmm$...@a...dialog.net.pl,
MagdaK. <z...@i...pl>:

> co w tych wynikach jest nie tak

to:

> bakterie - bardzo liczne

staraj sie pic b. duzo - z 5-6 litrow wody na dobe; w nocy tez

i nie zaniedbaj nastepnego badania

--
Robert

3. Data: 2003-10-29 18:18:01

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> staraj sie pic b. duzo - z 5-6 litrow wody na dobe; w nocy tez
>
> i nie zaniedbaj nastepnego badania

Calosc, ktora podalam jest ok, tylko te bakterie mi psuja wyniki?
Magda

4. Data: 2003-10-29 18:30:50

Od: "Arilyn" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> nablonki wieloboczne - liczne
to jest nieciekawe

> krwinki biale - 8 - 10 -15 ww
z tego co wiem czesto mowia o tym ze jest stan zapalny w organizmie

> krwinki wylugowane - 1-3 ww
> bakterie - bardzo liczne
to jest bardzo niedobre.. dziwne swoja droga ze nie powiedzieli Ci zeby
zrobic posiew moczu w celu ustalenie co ta za bakterie.. ale moze czekaja na
potwierdzenie w drugim badaniu

> sluz - obfity
> skladniki mineralne - (nie moge rozczytac)
te dwie rzeczy tez nie sa dobre..

Grunt to niepanikowac.. Pij duzo i czesto sikaj, staraj sie tez w nocy..i
jak wyjda jeszcze raz bakterie to zapytaj sie czy posiew by sie nie
przydal..

pzodr
Anka

5. Data: 2003-10-29 18:38:10

Od: "medicon" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Calosc, ktora podalam jest ok, tylko te bakterie mi psuja wyniki?
> Magda

mniej wiecej o to chodzi, nie ma jeszcze zdeklarowanych objawow zakazenia
ukladu mczowego, ale warto na zimne podmuchac...

6. Data: 2003-10-30 15:11:00

Od: "Atena" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sluz - obfity
> skladniki mineralne - (nie moge rozczytac)
> Z gory dzieki za zaspokojenie ciekawosci.

trochę mogłoby być mniej krwinek białych i nabłonków, a na bakterie polecam
zrobić posiew moczu (już ktoś pisał) no i ważne, ze nie ma białka, ale w
ciąży dość często wyniki moczu odbiegają od normy, głowa do góry, zrób
posiew i wszystko wyjdzie, być może mocz zbyt długo stał w laboratorium i
bakterie zdążyły się namnożyć(spekulacje)..pozdrawiam A

ekg - calkowity blok prawej odnogi
pytanie (zupelnie nowej osoby..)
badanie hematologiczne-pytanie??
hormon tarczycy - 1 again