badanie serca, gdzie w krakowie?

1. Data: 2004-01-05 11:19:07

Temat: badanie serca, gdzie w krakowie?
Od: "Lily Lee" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie mozna w krakowie wykonac kompleksowe badanie serca?i jaka jest mniej
wiecej cena.
jesli ktos wie prosze o odpowiedz
pozdrawiam
Lily

2. Data: 2004-01-06 08:27:43

Temat: Re: badanie serca, gdzie w krakowie?
Od: "pestifer" <p...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lily Lee" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> gdzie mozna w krakowie wykonac kompleksowe badanie serca?i jaka jest mniej
> wiecej cena.
> jesli ktos wie prosze o odpowiedz

nie wiem czego oczekujesz ale zadzwon do osrodka szybkiej diagnostyki
szpitala jana pawla II

3. Data: 2004-01-06 18:56:47

Od: "Pipi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie mozna w krakowie wykonac kompleksowe badanie serca?i jaka jest mniej
> [...]

Ja badania zrobilam z osrodku prywatnym Amicor na ul. OBoznej 31, 30-010 w
Krakowie. Maja chyba tez oddzial na os. Zlotego Wieku 19/20.
Telefon na ul Obozna: 633-59-06, 633-91-73, ewentualnie na Zlotego Wieku 649-95-
25.
Echokardiogram serca kosztuje okolo 70 zl, cene innych badan na pewno podadza
przez telefon. OSrodek ten polecila mi lekarka.

Reumatolog we WRoclawiu
Candida
..:::ginekologia - pytanie...>>>
Czy parafina moze zaszkodzic na zoladek?
Ile opakowan leku mozna naraz wypisac?