balejaz-Wroclaw

1. Data: 2003-01-05 10:23:46

Temat: balejaz-Wroclaw
Od: "amelia" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktoras z grupowiczek moze mi polecic dobrego fryzjera w robieniu
balejazu? chodzi mi o balejaz w odcieniach slonecznych, zreszta kolor nie
jest istotny, wazny jest efekt drobnych pasm w roznych odcieniach, bez plam!
Cos ostatnio nie mam szczescia do fryzjerek, po ostatnim balejazu mam wlosy
w kolorze szaro-zoltym, a mialy takie ladne...dodam, ze szukam fryzjera z
Wroclawia, moze ktoras z Was zna jakas dobra w tym fachu osobe?
dzieki z gory za informacje, amelia

1. Data: 2003-01-07 02:21:40

Temat: Re: balejaz-Wroclaw
Od: "Isabell" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"amelia" <k...@p...pl> pytała:
> [...]
kolor nie
> jest istotny, wazny jest efekt drobnych pasm w roznych odcieniach,

Od ponad 2 lat robię balejaz w salonie przy ul. Na Ostatnim Groszu 2 u
Magdy. Dziewczyna ma naprawde talent do "dziergania" i ogromne
wyczucie przy dobieraniu kolorów. Na mojej glowie robimy za kazdym
razem wariacje w kolorze blond i braz (rozne odcienie, w zaleznosci od
mojego nastroju). Lepetyna wyglada naprawde super, za kazdym razem
wychodze zachwycona. Dodatkowym atutem tego miejsca jest cena - pomimo
moich dlugich wlosow, uzywania farb Matrix i innych markowych
kosmetyków do wlosow, 2 tygodnie temu zaplacilam za zrobienie odrostów
(bez modelowania) zaledwie 91 zł, co nie jest z pewnoscia wygorowaną
ceną za tego typu usluge.

Jesli zdecydujesz sie odwiedzic to miejsce, daj mi znac - wyjasnie Ci,
jak tam dotrzec.
Telefon do tego salonu: 353 71 03

--
Pozdrawiam, Iza