balsam cud + spodziewane pieczenie + niespodziewana wysypka

1. Data: 2005-05-18 20:05:59

Temat: balsam cud + spodziewane pieczenie + niespodziewana wysypka
Od: "Esme" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej:-)

kupilam sobie balsam o tak fantastycznej nazwie ze az niewiarygodnej: Aloe
Active antycellulitowy balsam do ciala ujedrniajaco wyszczuplajacy z aloesem
i kompleksem nawilzajacym (firmy Hean Natura).
Jest na nim napisane ze moze wywolywac uczucie lekkiego pieczenia skory ale
jest to charakterystyczne dla preparatow zawierajacych imbir i jest ona
wlasciwa dla kosmetykow wspomagajacych zwalczanie cellulitu.
Rzeczywiscie, czulam sie po posmarowaniu tylej czesci ciala jakbym na
wrzatku usiadla:-) Czy naprawde wszystkie antycellulitowe kosmetyki tak
maja???

No i druga sprawa: odkad go uzywam zauwazylam wysypke na rekach- czy
myslicie ze to od tego balsamu? Dziwi mnie to, bo ja rak nie smarowalam...:(
Pozdrawiam serdecznie,
ania

1. Data: 2005-05-19 04:47:53

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Esme wrote:

> wrzatku usiadla:-) Czy naprawde wszystkie antycellulitowe kosmetyki tak
> maja???

Nie. Wlasciwie to nawet wiekszosc nie ma.

> No i druga sprawa: odkad go uzywam zauwazylam wysypke na rekach- czy
> myslicie ze to od tego balsamu? Dziwi mnie to, bo ja rak nie smarowalam...:(

Gdybys miala alergie na ten balsam, to wysypka pewnie pojawilaby sie i w
miejscach, na ktore go nalozylas. Z drugiej strony, przedramiona np. sa
wrazliwsze i jesli troche balsamu dostalo sie na nie podczas uzycia, to
jest to mozliwe...

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-05-19 09:22:11

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Esme <c...@t...pl> napisał(a):
> Jest na nim napisane ze moze wywolywac uczucie lekkiego pieczenia skory ale
> jest to charakterystyczne dla preparatow zawierajacych imbir i jest ona
> wlasciwa dla kosmetykow wspomagajacych zwalczanie cellulitu.
[...]
> Czy naprawde wszystkie antycellulitowe kosmetyki tak
> maja???

nie, nie wszystkie zawierają imbir.

1. Data: 2005-05-19 20:58:59

Od: "Beata" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupilam sobie balsam o tak fantastycznej nazwie ze az niewiarygodnej: Aloe
> Active (firmy Hean Natura).

Rowniez go uzywa. Nie odczulam zadnego pieczenia, ciepla ani zadnych
podobnych objawow, co mnie zreszta rozczarowalo ;) poniewaz czytalam jakis
czas temu ze dozo kobiet uzywajacych go mialo takie objawy i rowniez na to
liczylam, A tu nic ;)

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2005-05-20 15:47:40

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> Rowniez go uzywa. Nie odczulam zadnego pieczenia, ciepla ani zadnych
> podobnych objawow, co mnie zreszta rozczarowalo ;)

Sprobuj zrobic wczesniej peeling. Mnie po peelingu wrecz parzy, a normalnie
czuje takie mile ciepelko na siedzeniu:)

Kaska

1. Data: 2005-05-21 16:59:53

Od: "Beata" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprobuj zrobic wczesniej peeling. Mnie po peelingu wrecz parzy, a
> normalnie > czuje takie mile ciepelko na siedzeniu:)

Dzieki, skorzystam z rady ;), mam nadzieje ze wyparzy mi tylek ;P

Pozdrawiam
Beata

produkty regionalne - w wojewodztwach
AA AquaIce
jakie kwasy? jaki krem?
Dobry dermatolog w Chorzowie, Katowiach, okolicy
gdzie oryginalne perfumy w sieci?