balsam mocno nawilzajacy szukam

1. Data: 2005-02-02 21:34:50

Temat: balsam mocno nawilzajacy szukam
Od: "MadziaK" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie:)
Cos ladnie pachnacego i dobrego:)
co sadzicie o firmie Dermedic?
MadziaK

1. Data: 2005-02-03 00:18:14

Temat: Re: balsam mocno nawilzajacy szukam
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MadziaK" <m...@U...pl> wrote in message
news:ctrh1s$3up$1@inews.gazeta.pl...
> Jak w temacie:)
> Cos ladnie pachnacego i dobrego:)

Polecam aksamitne mleczko loreala (Dermo-Nutrilium Nutri Soft 24h ) -
wersja dla skory suchej.
Nie sprawia jakiegos powalajacego wrazenia w pierwszej chwili ale efekt
jest bardzo dlugotrwaly - skora jest aksamitna i naprawde mila w dotyku
jeszcze nastepnego dnia. Bardzo dobrze sie wchlania, pachnie dosc
normalnie (l'orealowo?) i nie zostawia tlustego filmu jak inne preparaty
dla skory suchej.
Na wizazu tez ma dobre opinie :D

> co sadzicie o firmie Dermedic?

Chcialabym w koncu wyprobowac, tak samo jak Iwostin :D
iska

1. Data: 2005-02-03 07:34:33

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK wrote:

> Cos ladnie pachnacego i dobrego:)

Balsam Nivei z olejkiem migdalowym (ten w granatowym opakowaniu), Fenjal
(ten do przesuszonej skory), cokolwiek z maslem shea.

D.
44

1. Data: 2005-02-03 09:09:41

Od: Joanne <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam aksamitne mleczko loreala (Dermo-Nutrilium Nutri Soft 24h ) -
> wersja dla skory suchej.

Rzeczywiście bardzo dobre mleczko do ciała, świetnie nawilża przez długi
czas, ślicznie delikatnie pachnie i bardzo dobrze się wchłania. Trochę
cięższe, gęstsze i mniej wydajne jest mleczko Nivea do skóry suchej (to w
granatowym opakowaniu) ale też dobrze nawilża i lekko natłuszcza.

Ja ciągle jestem pod wrażeniem Dermedica, wprawdzie nie próbowałam balsamu
do ciała Hydrain (akurat nazwę tego kojarzę), ale mam sporą stertę
kosmetyków tej firmy i ze wszystkich jestem zadowolona.
A Iwostinem się rozczarowałam:(

Aśka

1. Data: 2005-02-03 11:19:36

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK <m...@U...pl> napisał(a):
> Cos ladnie pachnacego i dobrego:)

polecę coś dobrego, ale nie ładnie pachnącego - balsam Perennial Nu Skin.
ciągle do niego wracam, bo nic tak dobrze nie nawilża. używam go również do
twarzy. nie jest perfumowany, ale ma zapach, który wielu osobom kojarzy się z
klejem biurowym :) skóra na drugi dzień po użyciu jest wyczuwalnie nawilżona.

za to nie polecam balsamu Wellbeing Avonu - wg wielu osób świetnie nawilża,
wg mnie po prostu dobrze, ale nie mogłam znieść tego oblepienia, nie
wchłaniania się itp. chyba też nieperfumowany, zapach dosyć lekki i
neutralny, kojarzy mi się z kremem Nivea.

1. Data: 2005-02-03 23:14:42

Od: anka <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam aksamitne mleczko loreala (Dermo-Nutrilium Nutri Soft 24h ) -
> wersja dla skory suchej.

Faktycznie rewelacyjne;) Skóra nawet po kilkunastu godzinach pozostaje
nawilżona, nie ma uczucia napięcia;)
Teraz od kilku dni testuje Loreala Nutrilift - mleczko przeciw
wysuszaniu+ujędrnianie i też jestem zadowolona;) Skóra jest tak
delikatnie napięta a przy tym ładnie nawilżona;) Zapach tez ok;)

anka

1. Data: 2005-02-06 22:13:51

Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora