banktwarzy

1. Data: 2003-01-13 11:26:05

Temat: Re: banktwarzy
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:avu7a0$5rp$1@news.tpi.pl...
> fortunne makijaze. Np. ta Agnieszka (Szewczyk sie chyba nazywa). Wygladala
> bardzo staro.
> A Hania, faktycznie tez starzej. Jak miala proste wlosy z grzywka,
> przypominala Sophie Morceau (tak sie pisze?) i bardzo jej dobrze z tym
bylo!
> :-))
> Kruszynka

no wlasnie, inne tez nie za ladne byly, wlasnie ta Agnieszka. Ale wiesz co?
te, ktore byly w cieniach nazwe je rozowo/czerwono/ceglastych tak posunely
sie w latach:))hehe , zauwazylas to?

Jola L-L

1. Data: 2003-01-13 12:06:33

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> te, ktore byly w cieniach nazwe je rozowo/czerwono/ceglastych tak posunely
> sie w latach:))hehe , zauwazylas to?

No wlasnie. Zastanawiam sie, czy one z zasady tak postarzaja, czy to
wizazysta przesadzil?
Bo ja sie przyznam, ze lubie takie cienie i w ogole mocny makijaz oczu, no
ale jakby mi mial dodawac 10 lat, to wole nie :)))
A i chyba bardzo ciemne cienie postarzaly tez. Np. ta szesnastolatka, co na
poczatku spiewala.
Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-13 14:33:44

Od: "Kasia" <r...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kasiu, czy moge Cie prosic o zmiane nicka, bo pisuje tu dosc czesto i
> wlasnie w ten sposob sie podpisuje

Nie widze powodu dla ktorego mialabym zmieniac podpis. Mam na imie Kasia i
tak wlasnie sie podpisuje. A co z innymi? Skoro np. napisala jakas Ania czy
Krysia to druga nie moze sie tak podpisac? Jak cos Ci nie pasuje to sama
zmien nicka.

1. Data: 2003-01-13 17:07:25

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <r...@w...nospam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
czy
> Krysia to druga nie moze sie tak podpisac? Jak cos Ci nie pasuje to sama

To po prostu mylące jest jeżeli dwie osoby podpisują się tak samo.
Zwyczajowo zmienia nicka ta osoba, która później zaczęła pisać na grupę. Ań
i Kryś dotyczy to tak samo jak Kaś, Kasiu:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-01-14 20:57:43

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup

> czy ktos ogladal wczoraj Idola. Metamorfozy Leszka Czajki sa raz
> mniej ,raz bardziej udane. Przykladem tego jest Hania Stach.
[...]

Zgadzam sie. Jak spiewala jeszcze w tych eliminacjach klubowych, w tej
przezroczystej czarnej sukience, z grzywka, wygladala zjawiskowo. Wczoraj
wygladalo to, jakby jej zniszczyli wlosy.

> Jola L-L sledzaca stylizacje w tym programie

Ja coraz czesciej tez juz tylko dla tych wizerunkow ogladam, bo poziom...
ech... :-)

Gosia

1. Data: 2003-01-14 21:00:28

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <l...@w...pl> w wiadomości do grup

> (ktora dlatego glownie oglada, zeby zobaczyc te makijaze, choc nie
tylko...)

:-) Jednak coraz bardziej sie przekonuje, ze ten program ma glownie podniesc
ogladalnosc Polsatu. Na razie sposrod poprzednich finalistow nikt nie zrobil
kariery poza Polsatem. Czekam jeszcze na Malgosie Stepien - moze ona ma
szanse nagrac naprawde dobra plyte - jesli bedzie soba i nie da sie
zmanipulowac producentom.
A metamorfozy oglada sie z przyjemnoscia :-)

Gosia

1. Data: 2003-01-14 22:45:52

Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L <j...@i...pl> napisał(a):

> czy ktos ogladal wczoraj Idola. Metamorfozy Leszka Czajki sa raz mniej ,raz
> bardziej udane. Przykladem tego jest Hania Stach. Na poczatku, jak przyszla
> miala konski ogon bez grzywki. Wygladala pospolicie, ani ladnie ani brzydko,
> ot tak jak tysiace dziewczyn naokolo.

Nie zgadzam się.. Była ładniutka -i jest ładniutka. Na pewno nie
posunęłabym sie do stwierdzenie, ze wyglądała pospolićie, jak tysiące
dziewczyn. Ma ładną figurę (kobieca), ładną twarz, oczy itp....- jakoś nie
widzę tego tyle wokół siebie...
pzd:)

1. Data: 2003-01-16 19:48:33

Od: "Lena" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <l...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:avu7a0$5rp$...@n...tpi.pl...
> A Hania, faktycznie tez starzej. Jak miala proste wlosy z grzywka,
> przypominala Sophie Morceau (tak sie pisze

Identycznie mi sie skojarzyla, bardzo duze podobienstwo:)

--
Lena
L...@n...wp.pl

cos dla nas
YR znowu
PUPA
rocher
kosmetyki profesjonalne do dbania o wlosy