bardzo dziwny i raczej wstrzącający blog

1. Data: 2008-10-26 15:04:40

Temat: bardzo dziwny i raczej wstrzącający blog
Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zwykle nie reklamuje blogów w internecie ale ten radze przeczytać i
ewentuelnie pomóc autorowi.
http://pieklo-dziecinstwa.blog.onet.pl

2. Data: 2008-10-26 15:12:08

Temat: Re: bardzo dziwny i raczej wstrzącający blog
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2008 08:04:40 -0700 (PDT), p...@g...com
napisał(a):

> Zwykle nie reklamuje blogów w internecie ale ten radze przeczytać i
> ewentuelnie pomóc autorowi.
> http://pieklo-dziecinstwa.blog.onet.pl

Nie ufam żadnym blogom. Blogi prowadzone systematycznie budzą moją [pogarde
- są rodzajem ekshibicjonizmu. Osoby prowadzące taką działalność kłamią w
tych blogach. Z założenia nie czytam blogów. Pomagam ludziom, o których
potrzebach SAMA się przekonałam. Ludzie naprawde cierpiący nie "reklamują"
swego cierpienia, sa poza tym dumni. Trzeba naprawde umieć do nich dotrzeć,
bo często nawet nie przyjmują pomocy, choć dosłownie giną...

3. Data: 2008-10-26 15:24:15

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> swego cierpienia, sa poza tym dumni. Trzeba naprawde umieć do nich dotrzeć,
> bo często nawet nie przyjmują pomocy, choć dosłownie giną...

Tak samo myśle.
Chociaż czy to co robimy tu na grupie nie jest takim ekshibicjonizmem?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

4. Data: 2008-10-26 15:51:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2008 16:24:15 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> Tak samo myśle.
> Chociaż czy to co robimy tu na grupie nie jest takim ekshibicjonizmem?

Ależ oczywiście, jednak wydaje mi się, że większość albo i nikt tutaj nie
kłamie, bo nikt nie sili się na tworzenie siebie od nowa - tu nie o to
ludziom chodzi. JA nie kłamię, bo po prostu nigdy nie kłamię. Ani nie piszę
tutaj dla zyskania czegoś. Piszę, bo lubię gadać i chyba wszyscy tutaj
pisza z tej samej przyczyny. Blogi natomiast są jak pamiętniki pisane z
myślą o ich druku i przeczytaniu przez konkretny target ludzi - skłonnych
do pożądanej przez blogującego reakcji na określone teksty. Patrz np. blogi
polityków.

Tutaj każdy raczej pisze spontanicznie, pod wpływem chwili, pod wpływem
postów innych, reagując natychmiast. Każdy jest raczej szczzery w tym, co
pisze, o ile oczywiście nie ma ochoty prowokować, a to się zdarza, sama to
robię często.

Blogi to najgorszy rodzaj publikowania siebie - bo publikuje się zawsze
jakąś wydumaną własną karykaturę.

5. Data: 2008-10-27 13:40:22

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

c.googlegroups.com...

brrrr, okropne...
Duch

6. Data: 2008-10-27 19:22:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Oct 2008 14:40:22 +0100, Duch napisał(a):

c.googlegroups.com...

> brrrr, okropne...
> Duch

Nie czytalam. Po co?

7. Data: 2008-10-28 09:12:40

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie czytalam. Po co?

Czytam bo znałem takie osoby i taki swiat nie jest mi obcy.
Ale nie polecam czytac.
Duch

8. Data: 2008-10-28 12:19:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Oct 2008 10:12:40 +0100, Duch napisał(a):

> Czytam bo znałem takie osoby i taki swiat nie jest mi obcy.
> Ale nie polecam czytac.
> Duch

Też znam mnóstwo cierpiących osób i to mi wystarczy, aby im pomagac. Robię
to tu, gdzie mam pewnośc.

9. Data: 2008-10-28 17:01:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
>Zwykle nie reklamuje blogów w internecie ale ten radze przeczytać i
>ewentuelnie pomóc autorowi.
>http://pieklo-dziecinstwa.blog.onet.pl

Fake, domyslam sie zes autorem.

10. Data: 2008-10-28 17:01:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> brrrr, okropne...
> Duch

Nie badz dzieckiem, nie wiem jak ktokolwiek mogl sie na to nabrac.

Inteligencja Społeczna
Czy jest ktos ze Slaska i jest odwazny? :))
Memento
dziwny sen
Do tej pani chętnie udałbym się na terapię...