bardzo sucha cera

1. Data: 2003-04-18 16:16:45

Temat: bardzo sucha cera
Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy mozecie polecic jakis dobrze nawilzajacy krem do wrazliwej i skonnej do
uczulen buzki?:)Obecnie uzywam Aqua zen z eserii Oceanic AA-ale jest malo
wydajny i szybko "znika" ( a jest naprawde fajny).Odpaja kremy Ziaji, Erisa
i Avonu (co dziwne tylko na kremy Avonu moja skora tak reaguje,reszte
kosmetykow zaakceptowala) - moja skora ich nie toleruje:(
Moze polecicie cos na wiosne -przydaloby sie cos nowego:)

Pozdr.
Kasia
Kasia

1. Data: 2003-04-18 17:12:55

Temat: Re: bardzo sucha cera
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kosmetykow zaakceptowala) - moja skora ich nie toleruje:(
> Moze polecicie cos na wiosne -przydaloby sie cos nowego:)

Polecam kremy SVR. Ja uzywam kremu z serii XERIAL i jestem bardzo
zadowolona.
Krem sie ladnie wchlania, nie swieci mi sie twarzyczka i nie musze za czesto
smarowac sie :)

Valentine
http://valentine.wezyr.net.pl/

Co to sa PETROLE?