bark-rehabilitacja

1. Data: 2006-03-20 01:49:13

Temat: bark-rehabilitacja
Od: Robert Rak <r...@o...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nabawilem sie w ostatnim czasie (snowboard) uszkodzenia wiezozrostu
obojczykowo-barkowego (Acromio Clavicular Joint Sprain) - przez
ortopedow ocenianego jako 2/3 stopien. Mialem zabieg polegajacy na tzw
fiksacji drutem Kirschnera kosci acromion i clavicle. Niedlugo zostanie
wyjety drut oraz zdjety gips, ale juz teraz zastanawiam sie nad powrotem
do sportu (plywanie,kulturystyka). pewnie wszystkiego niedlugo sie
dowiem od lekarzy ze szpitala w ktorym jestem leczony, ale chcialbym
poznac tez zdanie innych na temat przebiegu rehabilitacji. Czy ten bark
osiagnie kiedykolwiek taka sama wytrzymalosc jaka mial przed urazem?
Nasluchalem i naczytalem sie w ostatnim czasie duzo o tzw. nawykowym
zwichnieciu stawu barkowego, stad mam obawy przed silowym treningiem ...

Pozdrawiam
Robert