barszcz

1. Data: 2000-12-11 15:17:43

Temat: Re: barszcz
Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> u nas w domu robi sie tak:....

A ja mam pytanie-wczoraj ciocia bardzo mnie uczulala, żeby nie dodawac
porów do wywaru na barszcz-poniewaz pozniej zupa traci wtedy smak
barszczu a zyskuje rosolowy. Nigdy sie wcześniej nad tym nie
zastanawiałam.To prawda?
pozdrawiam
agi

1. Data: 2000-12-11 19:17:05

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik fghfgh <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
> porów do wywaru na barszcz-poniewaz pozniej zupa traci wtedy smak
> barszczu a zyskuje rosolowy. Nigdy sie wcześniej nad tym nie
Prawda, podobnie i z cebulą [szczególnie paloną]. Ale jak ktoś lubi ...
pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2000-12-12 09:41:32

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Prawda, podobnie i z cebulą [szczególnie paloną]. Ale jak ktoś lubi ...
> pozdrawiam Jerzy

No-akurat cebuli kazala dawac duzo-zeby zlagodzic kwasnosc barszczu i
uzyskac lekko slodkawy posmak :)) Jak widac-co "kraj" ( tu: dom ) to
obyczaj
pozdrawiam
agi

1. Data: 2000-12-12 21:34:15

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

fghfgh <a...@p...onet.pl> wrote:

> No-akurat cebuli kazala dawac duzo-zeby zlagodzic kwasnosc barszczu i
> uzyskac lekko slodkawy posmak :))

Nie sledzilem tego watku od poczatku, wiec moze moj komentarz od rzeczy,
ale barszcz robi sie chyba wystarczajaco slodki od burakow.

Wladyslaw

1. Data: 2000-12-13 13:01:26

Od: "beta" <b...@s...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

swietny przepi , dziekuje.

1. Data: 2000-12-15 14:05:33

Od: Gertruda van der Mayerre <e...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Dec 2000, asia wrote:

> ktos obiecal podac jak ukisic sobie barszcz na Swieta? I co? Czas leci, a tu
> ani slowka. Nie zdazy sie ukisic!
> Bardzo prosze o przepis
>
> Asia :))

Z tego co wiem to wystarczy zalac pokrojone buraki woda, dodac razowy
chleb na zakwasie i czosnek. Odstawic w chlodne miejsce i tyle.
Thiessa

A to moja szarlotka :)
pyszna szarlotka Joanny
kalorie
Pan Tadeusz
pyt/prosba nie na temat- do grupowiczów zza wielkiej wody