basak z Niteczki

1. Data: 2005-10-04 15:39:07

Temat: basak z Niteczki
Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio w Niteczce jest wyprzedaż Basaka. Zamówiłam i dostałam dzisiaj
przesyłkę. Na niciach jednak nigdzie nie widnieje nazwa Altun Basak, jest za to
Oren Bayan Parlak Dantel Ipligi. Wyprodukowane w Turcji, ale to nie jest chyba
to samo?
Czy ktoś jeszcze zamawiał tam nici i dostał coś takiego jak ja? Nici sa ładne,
zrobiłam próbkę i podoba mi się to co wyszło, ale jeśli to jest zupełnie co
innego, to chyba nie powinno być sprzedawane jako Basak?

Dorfi
trochę niedouczona w temacie

2. Data: 2005-10-04 16:10:02

Temat: Re: basak z Niteczki
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co
> innego, to chyba nie powinno być sprzedawane jako Basak?

A co będziesz, Dorotko z tego robić?
MKatarynka, ciekawska

3. Data: 2005-10-04 16:14:22

Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co będziesz, Dorotko z tego robić?
> MKatarynka, ciekawska

Chciałam zrobić obrus na duży okrągły stół, ale zamówiłam więcej myśląc też o
Kolibrze

4. Data: 2005-10-04 16:15:11

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie kupowalam w Niteczce,ale wszystkie moje basaki mają to na sobie
napisane.
pozdrowionka
Anna B.

[OT] prosba o rade
Ikea porady online
czadowy kapelusz na szydelku
[xxx] Bob budowniczy
[poszukuję] ubranka i torby dla małych zwierząt