bataty

1. Data: 2003-12-05 23:25:28

Temat: bataty
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktoś jakieś sprawdzone doświadczenia co zrobić z batatami?

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2003-12-06 00:01:52

Temat: Re: bataty
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 6 décembre 2003 ŕ 00:25:28, vous écriviez :

> Czy ma ktoś jakieś sprawdzone doświadczenia co zrobić z batatami?

Czy chodzi ci o pataty ?

(w tym wypadku mam doświadczenia)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-12-06 00:17:19

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@n...com> napisał w
wiadomości news:2712058902.20031206010152@yahoo.com...

> Czy chodzi ci o pataty ?
>
> (w tym wypadku mam doświadczenia)

Tak, dokładnie mam kilka sztuk i nie wiem jak się do nich zabrać:)
http://www.biology.pl/owoce_egzotyczne/My%20Webs/bat
at1.htm

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2003-12-06 00:17:58

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy chodzi ci o pataty ?
Bataty to to samo co pataty.

Ja je umiem tylko na jeden sposób zrobić: pokroić w grube fryty, posolić,
polać oliwą z oliwek i upiec w piekarniku. Najlepiej zrobić to samo z
normalnymi ziemniakami i zrobić sobie frytki mieszane.

Ewa, teraz ty! :-)

Hania

1. Data: 2003-12-06 00:19:28

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <h...@n...com> napisał w wiadomości

> Ja je umiem tylko na jeden sposób zrobić: pokroić w grube fryty, posolić,
> polać oliwą z oliwek i upiec w piekarniku. Najlepiej zrobić to samo z
> normalnymi ziemniakami i zrobić sobie frytki mieszane.

hmm, nigdy nie robiłem frytek z normalnych ziemniaków w ten sposób...
całkiem ciekawy pomysł.

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2003-12-06 00:26:38

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> hmm, nigdy nie robiłem frytek z normalnych ziemniaków w ten sposób...
> całkiem ciekawy pomysł.
Fenomenalnie prosty - uwielbiam proste pomysły. Kroję ziemniaki (takich z
cieniutką skórką nawet nie obieram), wrzucam do miski, dodaję sól i oliwę i
dobrze mieszam, a potem wrzucam na blachę i do piekarnika, 180 st., pół
godziny mniej więcej. Do normalnych ziemniaków można na etapie mieszania
dodać przyprawy/zioła wedle uznania (papryka i/lub cayenne dobrze robi!), do
słodkich nie próbowałam.

Hania

1. Data: 2003-12-06 12:42:11

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodać przyprawy/zioła wedle uznania (papryka i/lub cayenne dobrze robi!),

Napewno spróbuję, bardzo dziękuję! Bardzo ciekawy pomysł z tym
przemieszaniem ze zwykłymi ziemniakami, wtedy zobaczę szczególnie różnicę w
smaku.
A jako, że mam jednak kilka tych batatów, to zapytam czy sugerujesz, że nie
ma co zawracać sobie głowy innymi przepisami? Zresztą jeszcze nie znam
innego, a gotowanie jak normalnych ziemniaków mnie nie przekonuje:)

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2003-12-06 21:02:12

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Adamo 2." a...@c...com.

> [...]
> ma co zawracać sobie głowy innymi przepisami? Zresztą jeszcze nie znam
> innego, a gotowanie jak normalnych ziemniaków mnie nie przekonuje:)
ja raz probowałam gotowane ale były za słodkie jak dla mnie;)
za to smazone w piekarniku z przyprawami na ostro wychodza smaczne
albo mozna usmazyc tylko z pieprzem i sola a potem dorobic jakis ostry
sos i polac;)

smacznego
pozdrawiam arielka

1. Data: 2003-12-06 23:28:00

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> A jako, że mam jednak kilka tych batatów, to zapytam czy sugerujesz, że
nie
> ma co zawracać sobie głowy innymi przepisami?
Zawróć sobie, ja znam tylko ten jeden, a też chętnie bym się czegoś nowego
nauczyła. :-)

Hania

szwedzki stół
kurczak