bażanci temat :)

1. Data: 2005-10-31 09:39:38

Temat: Re: bażanci temat :)
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dk4s5n$kdt$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> wrote:

> Witam
>

> Wczoraj wieczorem otrzymaliśmy od myśliwego ptaka zwanego bażantem.
> Oporządziliśmy go i wstawiliśmy do zimnego miejsca, (czyli zamrażarki), aby
> "skruszał".

To chyba przesada. Jak ma skruszeć, skoro go zamroziliście?

Władysław

2. Data: 2005-10-31 10:37:34

Temat: bażanci temat :)
Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wczoraj wieczorem otrzymaliśmy od myśliwego ptaka zwanego bażantem.
Oporządziliśmy go i wstawiliśmy do zimnego miejsca, (czyli zamrażarki), aby
"skruszał". Teraz powstaje dylemat, co z nim zrobić. Znaleźliśmy przepisy do
pieczenia, zalecające natrzeć bażanta solą, obłożyć słoninką i piec 45 minut
w temperaturze 200 st/c. Czy to jest jedyne rozwiązanie? Możecie polecić
inne przepisy? Takie sprawdzone we własnej kuchni.

Pozdrawiamy kuchennie :)

Kasia i PrzemekK

smeno@tlen..pl - pobaw się krokiem.

3. Data: 2005-10-31 11:43:31

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dk52qo$nqs$1@wroclaw.net.pl>,
"Justyna - walkie!" <walkie_bez@_spamu.wroclaw.net.pl> wrote:

> rozmrozic, i powiesic w miejscu gdzie jest chlodno ale nie mrozno :)

Boję się, że jak zamrozili, to po rozmrożeniu może się już tylko zepsuć.
Rozmrozić i piec.

Władysław

4. Data: 2005-10-31 11:45:10

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dk539c$ctm$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> wrote:

> Użytkownik "Justyna - walkie!" <walkie_bez@_spamu.wroclaw.net.pl> napisał w
> wiadomości news:dk52qo$nqs$1@wroclaw.net.pl...

> Przy obecnym stanie pogody to tylko lodówka stwarza takie warunki.

To należało wsadzić do lodówki, a nie do zamrażarki. Zresztą temperatura
na zewnątr nie przekracza w tych dniach 10 stopni.

Władysław

5. Data: 2005-10-31 12:07:20

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dk53ub$t6u$1@wroclaw.net.pl>,

> oj, we wroclawiu obecnie w cieniu jest 16 :)

Według moich danych 13 a w nocy spadnie do 3.

Władysław

6. Data: 2005-10-31 12:18:39

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2005-10-31 12:31:21

Od: "Justyna - walkie!" <walkie_bez@_spamu.wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

8. Data: 2005-10-31 12:38:24

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> rozmrozic, i powiesic w miejscu gdzie jest chlodno ale nie mrozno :)

Przy obecnym stanie pogody to tylko lodówka stwarza takie warunki.

To już ustalone, jak ma "kruszeć".

Co po tych 6 dniach proponujesz zrobić z wisielcem?

Kasia i PrzemekK

9. Data: 2005-10-31 12:50:20

Od: "Justyna - walkie!" <walkie_bez@_spamu.wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2005-10-31 12:50:54

Od: "Justyna - walkie!" <walkie_bez@_spamu.wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Boję się, że jak zamrozili, to po rozmrożeniu może się już tylko zepsuć.
> Rozmrozić i piec.
>
> Władysław

od wczoraj to moze nie, gorzej jakby zabawil w tej zamrazarce z tydzien.

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

Gracias por todo, me ha servido de ayuda K13S
Instrukcji poszukuję.
Sos waniliowy - custard
pańska skórka
Re: jak nazywa sie siateczka