bęben ociera

1. Data: 2005-04-04 12:01:39

Temat: bęben ociera
Od: "mk" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W pralce (Bosh ładowany z boku) wyraźnie przy pokręcaniu bębnem ociera on w
jedny miejscu.
Wydaje mi się, że na górze. Nic poza osadem/kamieniem nie przychodzi mi do
glowy, ale na górze
to chyba nie osad?

--
Marcin
-------------------------------------

2. Data: 2005-04-04 16:16:06

Temat: Re: bęben ociera
Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W pralce (Bosh ładowany z boku) wyraźnie przy pokręcaniu bębnem ociera

To może być drut ze zbrojonego biustonosza. Trzeba go wyciągnąć.
Przyłóż do dziurek w bębnie latarkę - może coś zobaczysz.

3. Data: 2005-04-04 19:05:53

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 4/4/2005 2:01 PM, mk wrote:
> [...]
> jedny miejscu.
> Wydaje mi się, że na górze. Nic poza osadem/kamieniem nie przychodzi mi do

U mnie to byla skarpetka. Mechanik wyciagnal ja przez otwor od grzalki
za pomoca druta. :-)

Pewnie sama uleglaby zmieleniu po kilku praniach, ale strach bylo uzywac
pralki (bo oczywiscie nie wiedzialem, ze to tylko skarpetka).

Michał

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

4. Data: 2005-04-05 12:43:39

Od: "bankroot" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> napisał(a):

> [...]
>
> Pewnie sama uleglaby zmieleniu po kilku praniach, ale strach bylo uzywac
> pralki (bo oczywiscie nie wiedzialem, ze to tylko skarpetka).

piszesz cyba o pralce ładowanej z góry ?

5. Data: 2005-04-05 12:50:04

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/5/2005 2:43 PM, bankroot napisał(a):

> piszesz cyba o pralce ładowanej z góry ?

Cyba nie. :-)

Wciągnęło ją jakoś między bęben a obudowę. Może efekt tunelowy? W pralce
konwencjonalna fizyka przecież nie obowiązuje.

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

praktiker promocja
problem z płytą gazową
tapeta czy malowanie?
Ogrzewanie
Re: Odbiór mieszkania - kiedy klucze powinienem otrzymac?