bede psychologiem (?)

1. Data: 2001-02-27 16:22:28

Temat: bede psychologiem (?)
Od: p...@a...pl (poslo) szukaj wiadomości tego autora

Cześć pl-sci-psychologia,

Mam w tym roku zdawac na studia i zastanawiam sie nad psychologia..
Warto? Co to jest ta analiza tekstu psychologicznego? I czy za 5 lat
bede mial jakies perspektywy znalezienia pracy? Jak wyglada nauka na
tym kierunku? Bede wdzieczny za odp.

--
Pozdrawiam, www.poslo.prv.pl
poslo mailto:p...@a...pl

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2001-02-27 16:57:50

Temat: Re: bede psychologiem (?)
Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "poslo" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Warto? Co to jest ta analiza tekstu psychologicznego? I czy za 5 lat
> bede mial jakies perspektywy znalezienia pracy? Jak wyglada nauka na

Na jaką uczelnię zdajesz?
Ja jestem zadowolona z wyboru. Szczerze mówiąc wydaje mi się, że będzie
wysyp psychologów za jakiś rok - SWPS wypuści ich bardzo dużo, tak więc
rynek może być trochę załadowany. Nauka - to zależy od wydziału.
Pozdroofka
--
* * * * * * * * * * *
Choose your future.

1. Data: 2001-02-27 17:43:44

Temat: Odp: bede psychologiem (?)
Od: "EWKA" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Linkiewicz <a...@c...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> wysyp psychologów za jakiś rok - SWPS wypuści ich bardzo dużo, tak więc
> rynek może być trochę załadowany. Nauka - to zależy od wydziału.

Takze chce zdawac na psychologie Uniwersytet Slaski , moze wie ktos cos na
temat egzaminow ewentualnie wogole cos na temat wydzialu psychologii
Uniwersytety Slaskiego?

EWKA

1. Data: 2001-02-27 18:28:29

Temat: Re[2]: bede psychologiem (?)
Od: p...@a...pl (poslo) szukaj wiadomości tego autora

Cześć Agnieszka,

Tuesday, February 27, 2001, 5:57:50 PM, pisałeś(aś):

AL> Na jak? uczelnię zdajesz?

Mysle o Uniwersyteci im. A.Mickiewicza w Poznaniu..

AL> Ja jestem zadowolona z wyboru. Szczerze mówi?c wydaje mi się, że będzie
AL> wysyp psychologów za jaki? rok - SWPS wypu?ci ich bardzo dużo, tak więc
AL> rynek może być trochę załadowany.

co w ogole mozna robic po psychologii? Bo z nastawieniem Polakow
(psycholog=psychiatra, chodzacy do psychologa=swir) to bycie
psychologiem chyba nie jest latwe.. Moze zagranica..?

AL> Nauka - to zależy od wydziału.

Czyli..? :)

1. Data: 2001-02-27 20:49:18

Od: "Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takze chce zdawac na psychologie Uniwersytet Slaski , moze wie ktos cos na
> temat egzaminow ewentualnie wogole cos na temat wydzialu psychologii
> Uniwersytety Slaskiego?

wow! ile tu rowiesnikow :):)))

1. Data: 2001-02-28 12:49:43

Temat: Re: Re[2]: bede psychologiem (?)
Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle o Uniwersyteci im. A.Mickiewicza w Poznaniu..

A, to nie wiem, jak tam jest z nauką, więc się nie mogę wypowiadać (ciężko
czy nie, poziom itp.)

> co w ogole mozna robic po psychologii? Bo z nastawieniem Polakow
> (psycholog=psychiatra, chodzacy do psychologa=swir) to bycie
> psychologiem chyba nie jest latwe.. Moze zagranica..?

można robić badania marketingowe, pracować w kadrach, konsultingu, robieniu
testów, szkolenia, psychoterapia, w szpitalach (kliniczna psychologia),
marketing nawet i public relations, szeroko rozumiane zarządzanie
personelem, można zostać pracownikiem naukowym, wykładowcą, psychologiem
penitencjarnym, sądowym, coś bliżej resocjalizacji nawet..........
Pewnie, ze to nie jest łatwe, ludzie myślą, że jest się co najmniej
jasnowidzem ("co studiujesz?" "psychologię" "o, to poradź mi..." lub "o, to
już pewnie sobie o mnie wyrobiłeś zdanie" lub "o, to co możesz mi o mnie
powiedzieć?" lub "porób mi testy na inteligencję") albo kompendium wiedzy na
temat miłości, nienawiści i motywów ludzkiego działania.
Uffff.
* * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.
* * * * * * * * * *

1. Data: 2001-02-28 15:11:43

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle o Uniwersyteci im. A.Mickiewicza w Poznaniu..

Oj, Poslo, Poslo... poczytalbys forum to bys wiedzial, ze studiuje psyche na
UAM...
--

-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@i...com
UIN: 4017758

1. Data: 2001-03-03 11:17:38

Temat: Re[4]: bede psychologiem (?)
Od: p...@a...pl (poslo) szukaj wiadomości tego autora

Cześć Wilczek,

Wednesday, February 28, 2001, 4:11:43 PM, pisałeś(aś):

W> Oj, Poslo, Poslo... poczytalbys forum to bys wiedzial, ze studiuje psyche na
W> UAM...
W> --

gdybym mial czas..
Napisz jak wyglada tam nauka, jak sie zdawalo, w ogole interesuje mnie
wszystko nt. tego kierunku..

poslo mailto:p...@a...pl

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2001-03-20 17:08:41

Od: "Bogusz Metlak" <m...@k...mt.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Warto? Co to jest ta analiza tekstu psychologicznego? I czy za 5 lat
> bede mial jakies perspektywy znalezienia pracy? Jak wyglada nauka na

Hej
Jedyne co Ci moge powiedziec na temat przyszlosci psychologii to to, ze nie
bedzie to dobrze platna praca, a ze znalezieniem miejsca tez mozesz nie miec
latwo. Jednak sa osoby, dla ktorych nie wazne sa zarobki tylko satysfakcja z
wykonywanej pracy. Dlatego wybor kierunku powinien nalezec do ciebie, bo to
ty bedziesz (lub nie) w przyszlosci psychologiem.
Powodzenia
Alicja

1. Data: 2001-03-20 17:23:02

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusz Metlak" <m...@k...mt.polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:9982g7$iso$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> [...]
> wykonywanej pracy. > Alicja
>
> Zawsze mówię wtedy takim naiwnym, że satysfakcji do garnka nie włożą i
zupy na niej dzieciom nie ugotują. Dobre zarobki są u mężczyzny symbolem
męskości, ambicji, zaradności życiowej i... atrakcyjności seksualnej. Cóż z
satysfakcji, jeżeli będziesz miał po tych studiach niewdzięczną harówkę,
spieprzone życie osobiste, marazm ekonomiczny, brak prestiżu i poczucie
krzywdy? Każda praca jest po to, żeby żyć, a nie odwrotnie.
Dorrit

Jak to jest............
Analiza?
Czyjestem normalny???