biały nalot na korzeniach świerka

1. Data: 2010-04-14 21:26:50

Temat: biały nalot na korzeniach świerka
Od: maniek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.O czym może świadczyć taki biały nalot na korzeniach świerka?
http://picasaweb.google.pl/zawiszam76/20100416#54600
85853934904130

2. Data: 2010-04-14 22:24:58

Temat: Re: biały nalot na korzeniach świerka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Apr 2010 14:26:50 -0700 (PDT), maniek napisał(a):

> Witam.O czym może świadczyć taki biały nalot na korzeniach świerka?
> http://picasaweb.google.pl/zawiszam76/20100416#54600
85853934904130

O pilnej konieczności zakopania korzeni w ziemi.

3. Data: 2010-04-15 03:53:42

Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

85853934904130

Witam!
Poszukaj więcej wiadomości o mikoryzie. Jes to grzybnia grzybów
mikoryzowych.
Nie jest to choroba :)
Pozdrawiam - Waldek

4. Data: 2010-04-15 06:31:44

Od: maniek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 05:53, "waldek" <m...@p...onet.pl> wrote:
0085853934904130

> Witam!
> Poszukaj więcej wiadomości o mikoryzie. Jes to grzybnia grzybów
> [...]

Dzięki wielkie,już myślałem że to jakaś zaraza

5. Data: 2010-04-15 19:45:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Apr 2010 05:53:42 +0200, waldek napisał(a):

> [...]
85853934904130

> Witam!
> Poszukaj więcej wiadomości o mikoryzie. Jes to grzybnia grzybów

Szczepiłam własnego "chowu" iglaki, to tez o tym wiem, ale chciałam
najkrócej :-)

jaka osłona ogrodzenia pasująca do brzozy
Re: co posadzić w takiej wąskiej kiszce?
co posadzić w takiej wąskiej kiszce?
jeszcze co do globalnego ocieplenia...
jabłonka, liście...