biegunka od paru lat

31. Data: 2008-06-11 17:11:49

Temat: Re: biegunka od paru lat
Od: "Patryk" <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pij więcej tej wody mineralnej to będziesz miał jeszcze większe sranie
> (sorry).
>
> cos innego zaproponujesz?

Czekolade?

32. Data: 2008-06-12 04:16:02

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr wrote:

> Uzupełnianie diety suplementami (zamiast szukać prawdziwej przyczyny)
> nie ma sensu. Na początek należałoby zlikwidować przyczynę biegunek,
> a później można pomyśleć o doraźnym uzupełnieniu niedoborów.

i dlatego właśnie polecałem doczytać, co na świecie (nie w Polsce) sądzi się
o związku przewlekłych biegunek z coraz mniejszą podażą cynku w diecie
współczesnego człowieka. Dowiedział byś się, że to może być PRZYCZYNA.

A co do glutenu, jak mówiłem - powinno się takie rzeczy sprawdzić. Nie wiem,
czemu żaden lekarz tego gościowi nie zlecił.

33. Data: 2008-06-12 04:17:24

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> W dniu 2008-06-11 03:26 adi pięknie wystukał/a:

> Herbatę.

świetnie blokuje wchłanianie żelaza i magnezu, do tego jako działanie
premiowe wypłukuje cynk. Super, polecać takie coś człowiekowi który ma i
tak kompletnie wyjałowiony organizm wieloletnimi biegunkami..

34. Data: 2008-10-08 21:51:11

Od: KatonStarszy <j...@w...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idiom pisze:

> [...]
> poważniejszego schorzenia też jest obarczone pewnym ryzykiem, więc nie pitol.

> Jak nie ? Przeciez portwierdziłaś, że zalecasz mu TYLKO zmianę diety.
> Mogłabyś się zdecydować albo nauczyć się rozumieć czytany tekst?

> on
>
> Wg. mnie, na tym etapie ma olać jagody i iśc do lekarza. Jak pierwszy go
> zbędzie, to natychmiast iść prywatnie. Zadbać o jak najszybszą, pełną
> diagnostykę. A nie usypiać swoją czujność gotowaniem ryżu i robieniem soku z
> marchewki. Takie porady to dobre dla kogoś, kto biegunkę ma 3 dzień.

toż to może być objaw nawet i collitis ulcerosa albo Crohna. Tego
dietą nie wyleczy. Zgadza sie wiek i tryb życia - pasuje do tych
chorób. objawy PASUJA do collitis ulcerosa - koniecznie trzeba iść do
gastrologa.

35. Data: 2008-10-08 21:52:36

Od: KatonStarszy <j...@w...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> Masz alergię na stokrotki, lecz się.

A ty faceta z prawdopodobnym collitis ulcerosa chcesz leczyć samą dietą.
Szkoda ze chorób nie "zamawiasz" i uroków nie odczyniasz na dokładkę.

36. Data: 2008-10-08 22:56:16

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

KatonStarszy wrote:

> A ty faceta z prawdopodobnym collitis ulcerosa chcesz leczyć samą dietą.
> Szkoda ze chorób nie "zamawiasz" i uroków nie odczyniasz na dokładkę.

było nie było, to schorzenie w 99% bierze się z niewłaściwej diety i trybu
życia. Nie występuje w krajach, gdzie ludzie jedzą w miarę nieprzetworzoną
żywność bez takiej ilości produktów pochodzenia zwierzęcego.

37. Data: 2008-10-09 05:25:12

Od: KatonStarszy <j...@w...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> było nie było, to schorzenie w 99% bierze się z niewłaściwej diety i trybu
> życia. Nie występuje w krajach, gdzie ludzie jedzą w miarę nieprzetworzoną
> żywność bez takiej ilości produktów pochodzenia zwierzęcego.

W sumie racja. Ale raczej sie dieta nie wyleczy.

38. Data: 2008-10-09 12:25:30

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

KatonStarszy wrote:

> W sumie racja. Ale raczej sie dieta nie wyleczy.

O stwardnieniu rozsianym mówiono to samo. A tu taki zonk - dietetyczna podaż
kwasu gamma linolenowego nie tylko zatrzymuje, ale wręcz cofa chorobę.

Myślę, że jakby komuś naprawdę zależało, to zbadałby wpływ różnych czynników
dietetycznych na to zapalenie jelita - i znalazł to, co powoduje chorobę.
Problem w tym, że nie ma kto takich badań zasponsorować - żaden koncern
farmaceutyczny nie zarobi na wyleczeniu pacjenta zmianą upodobań
kulinarnych.

"brzydki kaszel"
Czy uczulenie moze zniknac?
Ile on się napił ???
Pilnie szukam dobrego psychiatry w Poznaniu
toksyczność