bielizna

1. Data: 2002-11-18 21:01:19

Temat: Re: bielizna
Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dri" <d...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ar8u8l$i70$1@news.tpi.pl...

> owszem.... zapinane tak, ze nie jest widoczne zapiecie w poziomie,
> ale sa takie dluuugasne sznureczki do zapiecia np. na brzuchu
ale
> i tak cos podejrzanie mi sie wydaje ze te sznureczki by bylo
> widac - bo jakos to skrzyzowac na plecach trzeba- bo dekolt ma byc
> az do pupy....

Czesc Driadka ;-))
Masz problem - przy takim dekolcie z tylu nie zalozycz bisonosza, bo dekold
moze byc maksymalnei do tali, chyba ze zdecydujesz sie na biustonosz z
ramiaczkami i tylem z silikonu, przezroczysty jest jednak w dotyku
wyczuwalny. Moze byc firmy Comet np.
Chyba ze jakims cudem uda sie krawcowej wyrobic tak miseczki w
sukiemnce ze jakos bedziesz ta mogla wlozyc wkladki od biustonosza. Ja nie
widze innego rozwiazania.

--
Catalina
icq #54287160

1. Data: 2002-11-18 22:03:47

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wieczorowa... postanowilam ze bedzie to sukienka
> z bardzo duzym dekoltem na pleckach, bo niestety
> z przodu to nie ma za bardzo czego pokazac ;)
> ale jak wrocilam do domu zaczelam sie zastanawiac
> jak rozwiazac sprawe ze stanikiem do takiej sukienki.
> gdyz bez tej czesci garderowy niezbyt chce isc - piersi
> w biustonoszu jednak ukladaja sie ladniej....
> ale... jaki ten nieszczesny stanik mialby byc?
> zeby nie bylo widac na plecach ramionek i no.. calego tylu ;)
> niby mam duzo czasu - bo impreza za hoho i troche, ale...
> przewiduje ze poszukiwania Stanika Doskonalego bede dlugie :(

Może dobre będzie body z mocno odkrytym tyłem, kiedyś miałam takie że prawie
pupę było widać, ramiączka trzymały się mocno i nie spadało. Daleka znajoma
pracująca jako modelka mówiła mi, że one często używają takich
samoprzylepnych miseczek, a w sytuacjach szczególnych -plastra
chirurgicznego, kórym podlepiają piersi od dołu - ale to już w gwoli
ciekawostki tylko piszę, bo mało wyjściowe mi się wydaje.
Sowa

1. Data: 2002-11-19 01:11:48

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Joanno, byłaś na Grochowskiej, powiedz mi czy tam można płacić kartą?

Mozna. Ja bylam na wakacje i placilam wlasnie karta. Watpie zeby to
zlikwidowali.
Kropelka

1. Data: 2002-11-19 08:11:04

Od: "Anna" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-19 09:29:07

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

> avocado chyba sie specjalizuje w duzych miseczkach

Grochowska podobno też... ale mieli kiedyś triumpha i się nie sprzedawały...
Problem tylko w tym, że jak się ma A lub B, to można i bez biustonosza, a
jak się ma D to już nie bardzo...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-11-19 09:33:33

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Może dobre będzie body z mocno odkrytym tyłem, kiedyś miałam takie że prawie
> pupę było widać, ramiączka trzymały się mocno i nie spadało.

Sa tez takie gorseciki z bardzo wycietym tylem-prawie do pupy i bez
ramiaczek. Trzyma sie ladnie na ciele i nie przesuwa dzieki
przedluzonemu stanowi- konczy sie w polowie pupy dopiero. Nosi sie
wspaniale, sama mam takowy od ladnych paru lat.

> [...]
> chirurgicznego, kórym podlepiają piersi od dołu - ale to już w gwoli
> ciekawostki tylko piszę, bo mało wyjściowe mi się wydaje.

Ale to sie sprawdza chyba tylko przy mniejszych piersiach. Wiekszych i
ciezszych raczej nie utrzyma jesli sie nie myle?
pzdr
agi, ktora ma ochote spróbowac samoprzylepnych ale nie chce wydac
pieniedzy na prózno

1. Data: 2002-11-19 11:40:35

Od: "Catalina" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

agi ( fghfgh ) <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ale to sie sprawdza chyba tylko przy mniejszych piersiach. Wiekszych i
> ciezszych raczej nie utrzyma jesli sie nie myle?

No to juz czysta fizyka uniemozliwi przy wiekszych ;-)
Ale dri moglaby o tym pomyslec, u niej takiego problemu nie bedzie.

1. Data: 2002-11-19 17:08:45

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Catalina:
> No to juz czysta fizyka uniemozliwi przy wiekszych ;-)
> Ale dri moglaby o tym pomyslec, u niej takiego problemu nie bedzie.
pomysle... jak na razie te przylepce sa najsensowniejsze :)))))

dri

podklad Avon
Shape
Mustela.