bilanse zdrowia

1. Data: 2001-10-10 20:12:32

Temat: bilanse zdrowia
Od: "Krzysztof Kośmiński" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktos sie orientuje, gdzie w sieci znajde harmonogram powszechnych
lekarskich badan profilaktycznych dzieci i mlodziezy i "rozpiske" badan
przeprowadzanych podczas bilansow?

Czy w ogole istnieja jakies wytyczne? Moze ktos zna podstawe prawna?

Bede wdzieczny za pomoc, bo za pomoca wyszukiwarek i na wortalach dla
rodzicow i medycznych nic konkretnego nie znalazlem.

Krzysztof

2. Data: 2001-10-11 22:01:40

Temat: Re: bilanse zdrowia
Od: "Bazyl \(Xena\) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Kośmiński" <K...@g...de> napisał w
wiadomości news:9q2afk$2o3$2@news.onet.pl...
> [...]
>
> Bede wdzieczny za pomoc, bo za pomoca wyszukiwarek i na wortalach dla
> rodzicow i medycznych nic konkretnego nie znalazlem.

w necie to nie wiem, ale nie wystarczy Ci to co jest wypisane w zwyklej
ksazeczce zdrowia dziecka na stronie z bilansem 2-, pozniej 4- itd. -
latka?
Tam jest napisane co lekarz sprawdza - typu - uzebienie - pełne,
niepelne, prochnica; wzrok - zez widoczny.... mowa, sluch itp.
Oczywiscie zroznicowane na wiek.
Z tego co widzialam, to wlasnie tak wyglada ten bilans i wiecej nikt nie
zrobi, ew. mniej.

W razie potrzeby, jesli nie uda Ci sie dotrzec do takiego czegos moge
zeskanowac z ksiazeczki i poslac Cii na prv ale dopiero jak wroce do
pracy po chorobie, co na pewno nie bedzie przed sroda.

pozdrowienia
Tatiana

3. Data: 2001-10-12 12:48:08

Temat: Odp: bilanse zdrowia
Od: "Krzysztof Kośmiński" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bazyl (Xena) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>
napisał w wiadomości news:9q6kfe$qjv$2@news.tpi.pl...

> [...]
> Oczywiscie zroznicowane na wiek.
> Z tego co widzialam, to wlasnie tak wyglada ten bilans i wiecej nikt

Wielkie dzieki !!!

Szkoda, ze takiej informacji nie uzyskalem u Krajowego Konsultanta ds.
Pediatrii (wyjasnienie: "Pan profesor jest konsultantem od kilku tygodni
i jeszcze sie nie orientuje"), u Wojewodzkiego w Warszawie ani u
Rzecznika
Prasowego Ministerstwa Zdrowia...

> W razie potrzeby, jesli nie uda Ci sie dotrzec do takiego czegos moge
> zeskanowac z ksiazeczki i poslac Cii na prv ale dopiero jak wroce do
> pracy po chorobie, co na pewno nie bedzie przed sroda.

Nie, dziekuje.
Znalazlem "Profilaktyke w Pediatrii" autorstwa prof. Woynarowskiej - tam
tez sa opisane :-))

Ale dzieki za odzew!

Krzysztof Kosminski

4. Data: 2001-10-13 10:24:11

Od: "Bazyl \(Xena\) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Kośmiński" <K...@g...de> napisał w
wiadomości news:9q6p6u$4ol$1@news.onet.pl...

> [...]
tygodni
> i jeszcze sie nie orientuje"), u Wojewodzkiego w Warszawie ani u

nawet nie pisz takich rzeczy, bo strach sie bac :-)
Rozumiem, ze rzecznik prasowy w bilansach moze nie siedziec, ale fakt,
ze konsultant jest od kilku tygodni nie usprawiedliwia nikogo. Zanim byl
konsultantem, to pediatra nie byl? Bilansow nie robil?
Horror, Panie dzieju, horror.
pozdrowienia
Tatiana

5. Data: 2001-10-13 17:05:47

Od: "Krzysztof Kośmiński" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:9q9fkf$dp$3@news.tpi.pl...

> nawet nie pisz takich rzeczy, bo strach sie bac :-)

Dlaczego???
Przynajmniej ma czlowiek swiadomosc na co ida nasze podatki :-(((

> Rozumiem, ze rzecznik prasowy w bilansach moze nie siedziec

Jest od tego, zeby sie dowiedziec lub skierowac do kompetentnej osoby.
Nie pytalem prywatnie a w imieniu wydawnictwa !

, ale fakt,
> ze konsultant jest od kilku tygodni nie usprawiedliwia nikogo.

Zgadza sie.

Zanim byl
> konsultantem, to pediatra nie byl? Bilansow nie robil?

Mogl nie robic - nie kazdy pediatra pracuje w szkole.

> Horror, Panie dzieju, horror.

Zgadza sie.
I m. in. na ten horror miesiecznie odprowadzam prawie tysiac zlotych w
postaci podatku dochodowego.... To mnie wlasnie najbardziej denerwuje..

Pozdry
Krzysztof

6. Data: 2001-10-13 20:36:58

Od: "Bazyl \(Xena\) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Kośmiński" <K...@g...de> napisał w
wiadomości news:9qa4t2$d3o$1@news.onet.pl...

> Jest od tego, zeby sie dowiedziec lub skierowac do kompetentnej osoby.
> Nie pytalem prywatnie a w imieniu wydawnictwa !

tym gorzej

> Zanim byl
>
> Mogl nie robic - nie kazdy pediatra pracuje w szkole.

bilanse 2,4 i 6 latka nie sa wykonywane w szkolach z prostego powodu jak
sie domyslasz :-)

> Zgadza sie.
> I m. in. na ten horror miesiecznie odprowadzam prawie tysiac zlotych w
> postaci podatku dochodowego.... To mnie wlasnie najbardziej
denerwuje..

nie zupelnie 1000 - na kasy chorych i sluzbe zdrowia idzie troche mniej
z tego.
moze to bedzie jakies pocieszenie?

pozdrowka
Tatiana

7. Data: 2001-10-13 21:39:43

Od: "Krzysztof Kośmiński" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:9qa9ne$rhe$1@news.tpi.pl...

> bilanse 2,4 i 6 latka nie sa wykonywane w szkolach z prostego powodu
jak
> sie domyslasz :-)

ja sie tematem zajmuje od dni trzech, wiec jeszcze sie nie orientuje
;-)))

> nie zupelnie 1000 - na kasy chorych i sluzbe zdrowia idzie troche
mniej
> z tego.
> moze to bedzie jakies pocieszenie?

niewielkie - w koncu reszta tez idzie na roznej masci darmozjadow ;-))

Pozdry
Krzysztof

Re: Slad waglika wykryto w klawiaturze komputerowej zmarlego na Florydzie
Okulistyka
er
erytropoetyna
Pomóżcie - doradźcie