bimber

1. Data: 2000-07-08 19:48:05

Temat: bimber
Od: "Engraf" <e...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
ze czas odpowiedni bo zboze i jablko dojrzewa mam pytanie:
z czego jak i w jakich proporcjach zrobic zacier na dobry trunek
z destylacja poradze sobie sam:)
a na degustacje moge zaprosic autora przepisu
pozdrawiam i czekam na przepisy

1. Data: 2000-07-09 18:49:27

Temat: Re: bimber
Od: "WaldemarW" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Poczekaj do wrzesnia dam Ci przepis na śliwowice Łącką

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozdrawiam - WALDEMAR WIERDAK - Nowy Sącz

1. Data: 2000-07-10 23:22:31

Od: "zybisad" <z...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Engraf <e...@h...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:VzL95.32505$Q...@n...tpnet.pl...
> [...]
> z destylacja poradze sobie sam:)
> a na degustacje moge zaprosic autora przepisu

a ty to nie znasz doty bitwy pod grumwaldem 1410
1- kilo cukru
4- litry wody
10- dag drozdrzy

<=>sad<=>