bioptron - czy warto?

1. Data: 2005-01-09 15:59:23

Temat: bioptron - czy warto?
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
chciałam zapytac czy ktos z Państwa używał lampy Bioptron i jakie są efekty?
Ile kosztuje i gdzie można ją nabyć, najchętniej w Krakowie?
Dziękuję za wszelkie uwagi.
Pozdrawiam
Dominika

2. Data: 2005-01-10 10:56:31

Temat: Re: bioptron - czy warto?
Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl> szukaj wiadomości tego autora

Efekty sa uzaleznione od twojej podatnosci na sugestie.

3. Data: 2005-01-10 21:58:59

Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

::WireFree:: wrote:
> Efekty sa uzaleznione od twojej podatnosci na sugestie.

Też tak myślę... Z tego co wiem, to kosztuje duuużo, w każdym razie
ktoś z mojej rodziny kiedyś kupował i wiem, ze brał na raty, bo
jednorazowo było to sporo kasy. A wg mnie, to nie daje za wiele... ;/

Maciek C

4. Data: 2005-01-11 10:22:57

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek C napisał
>A wg mnie, to nie daje za wiele... ;/

Rozumiem, ze testowales na wlasnej skorze?
Moj tato leczyl (i wyleczyl) bioptronem zapalenie zatok. Dostal go - a
dokladnie wypozyczyl na czas leczenia - od lekarza-laryngologa,
doktora nauk medycznych.
Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze bioptron swietnie sprawdza sie w
leczeniu oparzen oraz galaretowatych narosli na sciegnach, ktore
"normalnie" sie przekluwa, wyciska i nikt nie daje gwarancji, ze nie
urosna spowrotem.

pozdrawiam
Gosia

5. Data: 2005-01-12 09:21:31

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MałGosia <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> leczeniu oparzen oraz galaretowatych narosli na sciegnach, ktore
> "normalnie" sie przekluwa, wyciska i nikt nie daje gwarancji, ze nie

Tylko że ten sam efekt terapeutyczny można osiągnąć lampą za kilkadziesiąt
złotych, a nie kilka tysięcy.

Gdzieś ktoś opisywał na newsach konstrukcję takiej lampy i podliczał, ile
kosztowałoby samodzielne jej skonstruowanie. Bardzo pouczająca lektura,
polecam.

JoP

6. Data: 2005-01-12 10:25:57

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał
> [...]
podliczał, ile
> kosztowałoby samodzielne jej skonstruowanie. Bardzo pouczająca

Heh.. gdybym byla elektronikiem... Albo np Adamem Slodowym... A jestem
tylko zwyczajnym filologiem klasycznym :(

pozdrawiam
Gosia

7. Data: 2005-01-12 11:33:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MałGosia <g...@o...pl> napisał(a):

> Heh.. gdybym byla elektronikiem... Albo np Adamem Slodowym... A jestem
> tylko zwyczajnym filologiem klasycznym :(

Filolodzy klasyczni zarabiają aż tak dobrze, że stać ich na przepłacanie o
kilkaset procent za coś, co można mieć znacznie taniej, tylko dlatego, że się
w czymś nie orientują i lubią sponsorować cały łańcuszek pośredników? No, no,
no. Wyrazy podziwu.

Przecież istnieją lecznice lampy polaryzacyjne w zupełnie normalnych cenach -
normalnych zapewne dzięki temu, że nie jest na nich napisane "Zepter".

JoP

8. Data: 2005-01-12 11:44:16

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał
> [...]
dlatego, że się
> w czymś nie orientują i lubią sponsorować cały łańcuszek

Wiesz? Nie nie lubie, gdy obcy ludzie az tak bardzo dbaja o zasobnosc
mojego portfela. Nie sadzisz, ze _moimi pieniedzmi_ moge sponsorowac
dowolne lancuszki?

Ciekawi mnie rowniez, gdzie to wyczytalas, ze ja taka lampe sobie
kupilam i ze jest na niej napisane Zepter?

Gosia

9. Data: 2005-01-14 14:51:46

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawi mnie rowniez, gdzie to wyczytalas, ze ja taka lampe sobie
> kupilam i ze jest na niej napisane Zepter?
Czytanie ze zrozumieniem.

pzdr
LN

10. Data: 2005-01-15 10:10:35

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wiesz? Nie nie lubie, gdy obcy ludzie az tak bardzo dbaja o zasobnosc
> mojego portfela. Nie sadzisz, ze _moimi pieniedzmi_ moge sponsorowac
> dowolne lancuszki?

Ależ sponsoruj sobie, co chcesz, ba, chwal się tym publicznie, ale pamiętaj,
że newsy mają to do siebie, że każdy może skomentować to, co napiszesz.

> Ciekawi mnie rowniez, gdzie to wyczytalas, ze ja taka lampe sobie
> kupilam

Skoro nie masz zamiaru kupować lampy i w ogóle nie jest Ci do niczego
potrzebna, to po co ubolewasz nad niemożnością jej samodzielnego
skontruowania?

>i ze jest na niej napisane Zepter?

Bioptron(R) jest znakiem zastrzeżonym Zeptera. Czy ja widzę słowo "bioptron"
w temacie i w Twoim pierwszym poście, czy wzrok mi się jakoś popsuł
ostatnio?

JoP

jesli to nie lupiez, to co?
bulimia
dziąsła - na co jestem chora ?
Trilac - dawkowanie u 18 miesięcznego dziecka
[praca zdalna] - Redaktor do programu Medycyna Naturalna