biscuity do kawy?

1. Data: 2001-07-10 06:40:30

Temat: Re: Biscotti - przepis
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@w...net> wrote:

> Chcialam pare tygodni temu porozmawiac na temat biscotti, ale Wladyslaw
> zjechal mnie natychmiast, ze to suchary, ze na zadnym proszku, ze
> drozdzowe, ze on zna cala historie tego przysmaku, ze nie ma o czym
> mowic, itd...

Napisalas "Porozmawiajmy o biscotti" wiec napisalem co o tym wiem. Ale
prosze wszystkich -- zajrzyjcie do tego watku, gdzie jest tam cos, co
swiadczy, ze "zjechalem" Magdalene i gdzie w mojej wypowiedzi mozna
znalezc wszystko to co ona pisze?

> Gdzies mam spieranie sie z tym panem,

I po co te wulgaryzmy moja pani?

Wladyslaw

1. Data: 2001-07-10 06:49:57

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

O, jest Wladyslaw :)
Koniec z harcami myszy; kot wrocil do domu ;-)))
Krysia - za slup ;-)

Lilla

1. Data: 2001-07-10 06:52:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>O, jest Wladyslaw :)
>Koniec z harcami myszy; kot wrocil do domu ;-)))
>Krysia - za slup ;-)
>
>Lilla

o qrcze..

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-10 07:01:53

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał w wiadomości
(ciach @ll)
:
: Wladyslaw

Ale chyba zauwazyles, ze generalnie stesknilismy sie za Toba? ;o))
pozdr. Wilma

PS. Tak na wszelki wypadek - Krysiu, czy slup juz przygotowany? starczy tam
miejsca? ;o))))))))

1. Data: 2001-07-10 07:42:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>pozdr. Wilma
>
>PS. Tak na wszelki wypadek - Krysiu, czy slup juz przygotowany? starczy tam

slup odnowiony w kolorach kamuflarzu. Przybudowka i sionka tez
gotowe.

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-10 14:10:20

Temat: mus cytrynowy, bylo - Re: Niskokaloryczne ciasto? :)))))))
Od: Justyna Trzcinska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> hmmmm....mus cytrynowy, sam w sobie

mus cytrynowy?...
prosze o kilka slow na ten temat ;-)

Justyna

1. Data: 2001-07-10 20:41:00

Temat: Re: Biscotti - mea culpa
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:
> swiadczy, ze "zjechalem" Magdalene i gdzie w mojej wypowiedzi mozna
> znalezc wszystko to co ona pisze?

Moze jestem przewrazliwiona. Najwyrazniej naleze do tej czesci
grupowiczow, ktorzy obawiaja sie na wyrost jakis sprostowan czy uwag z
panskiej strony, ktore sa nieprzyjemne. Najwyrazniej usiluja uniknac
czegos, skoro powstala zabawa z juz legendarnym slupem. Ja widocznie tez
usiluje sie doszukac czegos, ale przyrzekam, ze juz od teraz bede
siedziec cicho, nie bede reagowac, nic nieprzyjemnego nie napisze,
wogole jak ta myszka.

A z innej beczki, radze nie przepuscic przepisu na rybe, ktory podam za chwilke.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-07-11 08:19:08

Temat: Re: biscuity do kawy?
Od: "Jolanta" <k...@r...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl>
napisał w wiadomości
p.com.pl...

1. Data: 2001-07-12 08:07:56

Temat: Re: mus cytrynowy, bylo - Re: Niskokaloryczne ciasto? :)))))))
Od: Justyna Trzcinska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Trzcinska wrote:

> mus cytrynowy?...
> prosze o kilka slow na ten temat ;-)

czy ja gdzies przegapilam odpowiedz na tego posta?...

co z musem?

a raczej jak go zrobic?

Justyna

Re: smaczny zakalec wiśniowy
Akcent rybno-serowo-orzechowy
Syrop klonowy - muffins
RFD: pl.rec.robotki-reczne (do 3 razy sztuka)
Co z prawdziwkow?