biust.pl

1. Data: 2004-05-24 17:26:17

Temat: biust.pl
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a probo linku podanego przez koleżankę, robił tam ktoś zakupy?
Bo próbowałam dogadać się znimi przez gg i miałam wrażenie,że rozmiawim
conajmniej z krzesłem , tragedia w ogóle nie wiedzą co mają i jakie itp.
Zamówiłam ten nieszczęsny strój, oby był dobry bo ne jest tani choś w
przecenie:)

1. Data: 2004-05-24 18:09:26

Temat: Re: biust.pl
Od: "SoMeOnE" <robewa"USUN TO"@tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiscie polecam intymna.pl
Robiłam zakupy (bielizna ELLE) tam i wszystko było o.k.
EWA

1. Data: 2004-05-24 18:30:01

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> conajmniej z krzesłem , tragedia w ogóle nie wiedzą co mają i jakie itp.
> Zamówiłam ten nieszczęsny strój, oby był dobry bo ne jest tani choś w

Ja robilam tam zakupuy poprzez aukcje na ich stronie, jestem bardzo
zadowolona i zagladam tam regularanie dowiedziec sie czy cos maja ciekawego.
Przyslali mi staniczek w opakowaniu z wieszaczkiem kilkoma katalogami w
pudelku tekturowym priorytetem. Czyli przeyslke mialam juz na drugi dzien:)

1. Data: 2004-05-24 18:37:33

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> conajmniej z krzesłem , tragedia w ogóle nie wiedzą co mają i jakie itp.
> Zamówiłam ten nieszczęsny strój, oby był dobry bo ne jest tani choś w

chyba trafilas na jakiegos ingnoranta, jak zamawialam u nich i jestem
zadowolona.
ale polecam takze www.intymna.pl
pozdr

1. Data: 2004-05-24 19:45:44

Od: "Aga" <idalien@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale polecam takze www.intymna.pl
> pozdr

Hmm... Może ja jestem dziwna, ale usiłowałam dziś zamówić u nich komplecik i
niestety nie udało się. Mają chyba jakieś problemy z serwisem, bo co prawda
rozmiar wybrać można, ale koloru już nie, niezależnie, jaki ten rozmiar by
był, "dzięki" czemu nie można złożyć zamówienia.Czy Wy też się z czymś takim
spotkałyście, czy może tylko ja mam takiego pecha?

Agata

1. Data: 2004-05-24 20:00:46

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <idalien@NO_SPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
takim
> spotkałyście, czy może tylko ja mam takiego pecha?

No to chyba jestes jakas dziwna ;-)
Przy kazdym produkcie jest jedno okienko do wyboru rozmiaru i drugie, do
wyboru koloru, przy czym kolor mozna wzbrac, gdy juz jest podany rozmiar.
Wybrac mozna, do koszka sie dodaje - w czym wiec problem? ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-05-24 20:09:30

Od: "Aga" <idalien@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyboru koloru, przy czym kolor mozna wzbrac, gdy juz jest podany rozmiar.
> Wybrac mozna, do koszka sie dodaje - w czym wiec problem? ;-)

No i tajemnica się wyjaśniła :). Jak zwykle zapomniałam, że kiedy używam
Netscape, a nie IE zdarzają mi się takie kwiatki :D. Teraz już wszystko jest
w porządku - już się nie mogę doczekać mojej Samanty :).

> Pozdrawiam
> ISIA

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc ;)
Agata

1. Data: 2004-05-24 20:10:19

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

to się cieszę :) a przesyłka gratis, dam znać czy strój bomba czy porażka :)

1. Data: 2004-05-24 20:11:28

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, ja dziś próbowałam i nic , dopiero za parę godzin przeszło

1. Data: 2004-05-24 20:14:58

Od: "Aga" <idalien@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, ja dziś próbowałam i nic , dopiero za parę godzin przeszło

No to już nic nie rozumiem... Ważne, że przeszło i działa :).

Pozdrawiam
Agata

Stojace solarium - pytanie
gdzie w krakowie?