błagam-szukam solidnego studniarza

1. Data: 2002-03-20 12:03:35

Temat: błagam-szukam solidnego studniarza
Od: "Anna P." <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę może mi polecicie solidnego studniarza mieszkam w
świętokrzyskim
ale jeśli studnie wierci się jeden dzień to może nie ważne gdzie ?

Jeśli go szybko nie znajdę wszystko co do tej pory zrobiłam w moim nowym
ogrodzie
nie będzie podlewane
a przecież idzie wiosna

ania

2. Data: 2002-03-21 06:34:38

Temat: Re: błagam-szukam solidnego studniarza
Od: "Anna P." <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna P. <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a79tr5$r6m$...@n...tpi.pl...
> [...]
> ale jeśli studnie wierci się jeden dzień to może nie ważne gdzie ?
>
> Jeśli go szybko nie znajdę wszystko co do tej pory zrobiłam w moim nowym

Bardzo proszę o pomoc -czy nie znacie nikogo komu bym mogła to zlecić

ania

3. Data: 2002-03-21 08:36:12

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna P." <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Anna P. <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a79tr5$r6m$...@n...tpi.pl...

> Bardzo proszę o pomoc -czy nie znacie nikogo komu bym mogła to zlecić

Mam takiego obok siebie - ale to chyba za daleko .

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof Chiliński

4. Data: 2002-03-21 13:27:26

Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a przecież idzie wiosna
>
> ania
>
> Przed dwoma laty ekipa studniarzy z kieleckiego robiła u mnie studnię
głębinową. Było dobrze i niedrogo. Przesyłam ci ich adres z telefonem na priva.

5. Data: 2002-03-21 13:38:24

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

I ja znam jednego, ale to tez nie za blisko...

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

6. Data: 2002-03-21 15:19:22

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o pomoc -czy nie znacie nikogo komu bym mogła to zlecić

Zanim się na to zdecydujesz przeczytaj artykuły o kopaniu studni w 3 i
4/2002 numerze Ogrodów.
Może trochę zaoszczędzisz jak będziesz wiedzieć czego chcesz.
:-)
pozdr. Jerzy

7. Data: 2002-03-23 21:35:19

Od: "POL" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora