blizna

1. Data: 2003-04-08 20:29:57

Temat: blizna
Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak mialam okolo roczku, moze poltora wylalam na siebie wrzatek. Zostala mi
po tamtym fakcie taka dosyc nieciekawa blizna na lewym ramieniu. Wyglada
jakbym miala przyklejony cielisty plat pofaldowanej skory:(
Kiedys mialam jakas masc do smarowania,ale potem ja wycofali i juz od temtej
pory niczym nie smaruje mego ramienia.A minelo jakies 5 latek.
Kiedys robilam wszystko, zeby jej nie odslaniac, ale teraz ma juz te 20 lat
i chcialabym chodzic ubrana jak kobieta, tzn, z odslonietym ramieniem;) ale
ta blizna troszke mnie szpeci.
Czy jest jakas masc, albo cos takiego co mogloby to zlikwidowac?

Bede wdzieczna za wszelkiie odpowiedzi,
pozdrawiam cieplo
a.

2. Data: 2003-04-08 23:36:15

Temat: Re: blizna
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

8 kwiecień 2003 (wtorek).Patrzę,a tu o 22:29 *artilla*
<b6vbhd$sg4$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> namalował/a:

> [...]
> ta blizna troszke mnie szpeci.
> Czy jest jakas masc, albo cos takiego co mogloby to zlikwidowac?

Raczej tylko operacja plastyczna,ale mogę się mylić :-(

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

Chirurg dzieciecy- Lublin