blizna

1. Data: 2004-10-21 07:59:15

Temat: blizna
Od: "Jola" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja 7-letnia córka miała 10 dni temu usuwany wyrostek. Ma teraz ślad po
cięciu. Czy należy go smarować czymś (jeżeli tak to czym najlepiej?) i kiedy
zacząć, żeby nie została blizna lub była jak najmniej widoczna. A może
lepiej nic z nią nie robić? Nie chciałabym zaniedbać sprawy.
Pozdrawiam serdecznie
Jola

2. Data: 2004-10-21 08:13:33

Temat: Re: blizna
Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zacząć, żeby nie została blizna lub była jak najmniej widoczna. A może
> lepiej nic z nią nie robić? Nie chciałabym zaniedbać sprawy.

Witam
Na moja blizne po cc sprawdzil sie Contratubex, nie wiem czy jest to
uniwersalny zel, czy ograniczony wiekowo.
Magda

3. Data: 2004-10-21 08:43:47

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepsza jest masc silikonowa zwlaszcza ze blizna jest mala wiec koszt nie
bedzie najwyzszy
dodatkowomozna zastosowac lasery ale tutaj pewnie znajdzie sie wielu
przeciwnikow i zwolennikow
IMHO najlepiej skupic sie na samej masci silikonowej

4. Data: 2004-10-21 08:46:56

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zyraderm, Veraderm, Dermatix

5. Data: 2004-10-21 23:45:24

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

Cepan z apteki i wg instrukcji z ulotki stosowac ;)

CanoE
www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

Spanie z glowa kolo gniazdka elektrycznego
Męczący kaszel od października do stycznia.
niedociśnienie
ospa
WZW- szczepionka Engerix B - po terminie