błotko

1. Data: 2003-06-23 19:51:37

Temat: błotko
Od: " magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie dotyczące błota z morza martwego (nie pamiętam dokładnie nazwy).
Otóż jest to w dość dużych pudełeczkach za 19,90 i napisane jest że to na
trądzik, celulittis, łuszczyce,....oraz że trzeba rozsmarować i owinąć folią,
i tu moje pytanie jak to owinąć na twarzy jeśli chodzi o trądzik? (jeżeli to
kupię to tylko ze względu na trądzik, i pytanie czy to rzeczywiście pomoże,
czy to kolejny preparat-cud??). Dzięki za odpowiedzi
PS. Dodam że były jeszcze różne preparaty z tej serii, m.in. toniki, kremy.

1. Data: 2003-06-23 20:34:26

Temat: Re: błotko
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy to kolejny preparat-cud??). Dzięki za odpowiedzi
> PS. Dodam że były jeszcze różne preparaty z tej serii, m.in. toniki,

witam
chodzi zapewne o kosmetyki działające jak guam ale ten wykorzytywany jest w
salonach kosmetycznych i jest cholernie drogi a ten który znalazłas to jakś
pochodna lub jakaś podróba,spróbowac mozna ale jak na twarz ?pewnie bez tej
folii.?
ciekawe na co jeszcze dziala cudo?za 20 zl?
pozdrawiam
p.
http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-06-24 07:34:30

Od: j...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> PS. Dodam że były jeszcze różne preparaty z tej serii, m.in. toniki, kremy.
>
> Pozdrawiam

ja mam maseczkę oczyszczającą z tym błotkiem (i glinką) firmy apis, kosztowała
9.40 a jest dla mnie bardzo dobra (mam cerę mieszaną)

1. Data: 2003-06-24 09:29:35

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

pomoże,
> czy to kolejny preparat-cud??). Dzięki za odpowiedzi

Na rynq teraz wysyp kosmetyków z blota z Morza Martwego, pewnie jedne są
lepsze, inne gorsze. Ja też mam maseczkę z Aspisu... Nie mogę powiedzieć, że
nie działa wcale, ale żźeby wiele zdziałała też nie...
Możesz sobie coś wypróbować, ale cudów się nie spodziewaj... A jeśli cud się
zdarzy, to będziesz mogła mile się rozczarować..:).
________
sheba 20 - co nauczyła się już, że w cuda wierzyć nie warto :/

Rozstępy
podklad i puder nie brudzacy?
Szampon ziołowy-koloryzujący
Bio-camille