bluszcz na pniu

1. Data: 2004-03-18 10:55:32

Temat: bluszcz na pniu
Od: w...@p...com (Witek) szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przepraszam, że ja tak tylko z pytaniami, ale to mój pierwszy sezon w
ogrodzie. Staram się szukać informacji wszędzie, ale z doświadczenia wiem,
że najlepiej posłuchać praktyków :-))

Mam stare b. wysokie jabłonie (korona na wysokości 5, 6 m.), chciałbym, aby
po pniu mi się coś pieło, co polecacie i kiedy to sadzić?

może bluszcz? wystarczy jak pójdę do sklepu i powiem, że chce bluszcz, czy
trzeba na coś zwrócić uwagę?

Witek

2. Data: 2004-03-18 11:23:46

Temat: Odp: bluszcz na pniu
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Witek <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:BC7F3E80.37F4A%w...@p...com...

> Mam stare b. wysokie jabłonie (korona na wysokości 5, 6 m.), chciałbym,
aby
> po pniu mi się coś pieło, co polecacie

No przecież najlepiej winorośl. Przyjemne z pożytecznym :-)
Wszelkie informacje na www.winogrona.org

i kiedy to sadzić?

Po ogrodnikach.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2004-03-18 12:45:45

Temat: Re: Odp: bluszcz na pniu
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> [...]
>napisał:BC7F3E80.37F4A%w...@p...com...

mi się coś pieło, co polecacie?

>No przecież najlepiej winorośl. Przyjemne z pożytecznym :-)

Pod tymi starymi jabłoniami pewnie jest cień. No i hedera jest zimozielona,
a winorośl raczej nie :-)

>i kiedy to sadzić?
>Po ogrodnikach.

Hederę z doniczek kiedykolwiek, nawet teraz.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2004-03-21 19:08:49

Temat: Re: bluszcz na pniu
Od: paula <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej witam
Proponuję na początku kwietnia ale niespodziewaj się że od razu bedą
duże bluszcze to trwa ale za to szybciej rośnie dziekie wino (polecam).
Tylko czy wiesz że takie roslinki osłabią Ci te stare jabłonie.....
Pozdrawiam
Paula
z...@w...pl

5. Data: 2004-03-21 20:54:47

Od: w...@p...com (Witek) szukaj wiadomości tego autora

on 21-03-04 20:08, paula at z...@w...pl wrote:

> [...]
> duże bluszcze to trwa ale za to szybciej rośnie dziekie wino (polecam).
> Tylko czy wiesz że takie roslinki osłabią Ci te stare jabłonie.....

osłabią? w jaki sposób?

> Pozdrawiam
> Paula
> z...@w...pl