bluszcz zimozielony

1. Data: 2001-11-20 08:51:02

Temat: bluszcz zimozielony
Od: " Joanna Bałuszek" <k...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam (po dluzszej przerwie :) )

Chcialabym nabyc gdzies w okolicach Krakowa sadzonki bluszcza zimozielonego.
Potrzebuje na wiosne obsadzic 40mb (czyli mysle ze potrzebne mi bedzie około
40 sztuk) siatki i chcialabym je sobie przez zime podchodowac. Czy ktos wie
gdzie moge nabyc?
Sa w OBI ale za jedyne 15 PLN za sztuke wiec stwierdzilam ze jak za sadzonke
najzwyklejszego bluszcza to chyba przesadzaja. Szukalam rowniez miejsca
gdzie moglabym uszczknac "troche" galazek bez straty dla krzaka ale nie
znalazlam...
Bede wdzieczna za wszelkie sugestie.
--
Joanna Bałuszek

2. Data: 2001-11-20 12:19:56

Temat: Re: bluszcz zimozielony
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialabym nabyc gdzies w okolicach Krakowa sadzonki bluszcza
zimozielonego.
[...]
> Bede wdzieczna za wszelkie sugestie.
Powiedz co masz na wymianę i zaraz ktoś się znajdzie, ale lepiej poczekaj
do wiosny.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2001-11-21 09:30:44

Od: " Joanna Bałuszek" <k...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
na wymiane mam niewiele z tego prostego powodu ze w zeszlym roku (po dwoch
latach karczowania i porzadkowania) zaczelam urzadzac ogrod. wiec mam
raczej duzo pustych miejsc niz nadmiar roslin.... jesli ktos jest chetny dac
sobie uszczknac bluszcza to moge zaoferowac jedynie rozchodniki (ale akurat
najbardziej "rozejdzione" mam te najbardziej popularne) albo kalie (kanne?
nigdy nie wiem ktore jest ktore. chodzi mi o takiego krzaczora ktory wyrasta
z bulw, rosnie na 2m i kwitnie na czerwono).

co do wiosny to wolalabym teraz kupic lub uszczknac i przez zime sobie
podchodowac w domu.

aska

4. Data: 2001-11-21 22:00:49

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Bałuszek <k...@p...interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> co do wiosny to wolalabym teraz kupic lub uszczknac i przez zime sobie
> podhodowac w domu.

U mnie możesz sobie ciąć do woli

Pozdrawiam - Jagoda

skretniki-wymiana