boję się...

31. Data: 2000-12-09 20:24:47

Temat: Re: boję się...
Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

becik wrote:
> No tak, ale ja nie myślę o tym cały czas, to są chwile, które raz trwają
> dl?żej, raz krócej. a nie mogę przexcież całego czasu spędzać na dyskotece.
> Nie mowię, że nigdzie nie chiodzę, chodzę , spotykam się ze znajomymymi i
> wtedy jest o/k, ale nie mogę tak cały czas.>

Czy masz jakas wielka pasje???Moze jeszcze tak naprawde siebie nie
odnalazlas...Moze caly czas szukasz i obawiasz sie, ze zycie zbyt
krotkie na te dlugotrwale poszukiwania. Wielka ulge przynosi literatura.
Kiedy bylam kilkunastoletnia dziewczynka mialam taki okres w swoim
zyciu, kiedy uciekalam w swiat ksiazek. Bohaterowie stawali sie moimi
przyjaciolmi.Bolesne byly pozegnania, kiedy stron do konca coraz
mniej...Piekne to byly czasy i chyba do nich wroce...
Saanale

32. Data: 2000-12-11 18:53:26

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"Saanale" <s...@p...fm> wrote in message

> [...]
> przyjaciolmi.Bolesne byly pozegnania, kiedy stron do konca coraz
> mniej...Piekne to byly czasy i chyba do nich wroce...

I naprawde dobrze zrobisz!

jakub

33. Data: 2000-12-11 20:36:47

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jacob bekker wrote:
> Radosne wspomienia sa bardzo dobrym lekarstwem na rozwianie czarnych chmur.
> Kiedy je gleboko wspominisz, mozesz je na nowo przezyc.
> Zawsze kiedy czlowiekowi ciezko na duszy, dobrze jest wspominac cos
> radosnego, cos przyjemnego ze swojej przeszlosci. Nawet z czasow, kiedy sie
> bylo dzieckiem.
> Probujcie!

Ostatnio zauwazylam, ze marzenia bardzo uskrzydlaja (podobnie jak
wspomnienia), ale powrot do rzeczywistosci, do terazniejszosci bywa
bolesny.
Saanale

34. Data: 2000-12-12 16:52:25

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio zauwazylam, ze marzenia bardzo uskrzydlaja (podobnie jak
> wspomnienia), ale powrot do rzeczywistosci, do terazniejszosci bywa
> bolesny.

Ale przynajmniej ten czas marzen, wspomien jest mily. Lepsze to, niz nic.

jakub

35. Data: 2000-12-13 14:14:19

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jacob bekker wrote:

> Ale przynajmniej ten czas marzen, wspomien jest mily. Lepsze to, niz nic.

Mam takie pytanie...Czy mozna tak gleboko sie zatopic w kraine marzen,
ze skutkiem bedzie utrata swiadomosci, co jest rzeczywistoscia a co nia
nie jest???
Saanale

36. Data: 2000-12-13 14:19:25

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jacob bekker wrote:

> I naprawde dobrze zrobisz!
> jakub
Wlasnie czytam "Kochanki pierwszych dni" Dionizji
Wawrzykowskiej-Wierciochowej i smutno mi bardzo:-(((. Julek Slowacki to
moja bratnia dusza i swiadomosc barku spelnionej milosci w jego zyciu
martwi mnie niezmiernie:-((.
Saanale

37. Data: 2000-12-14 19:20:53

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie pytanie...Czy mozna tak gleboko sie zatopic w kraine marzen,
> ze skutkiem bedzie utrata swiadomosci, co jest rzeczywistoscia a co nia
> nie jest???

Stanowczo mozna! Czy nie zdarzylo Ci sie, ze glowa Cie strasznie boli i
nagle... wracasz do rzeczywistosci i do bolu glowy po ocknieciu sie z
zamyslenia, w czasie ktorego nie odczuwalas zadnego bolu glowy?
Ja to juz mialem wielokrotnie a chyba nie jestem wyjatkiem.

jakub

> Saanale

Proszę o pomoc: biały szum
paradoks Boga