ból po prawej stronie brzucha

1. Data: 2003-08-03 19:51:44

Temat: ból po prawej stronie brzucha
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...pojawił sie kilka dni temu, nie jest mocny, choć od wczoraj się nasilił,
ból po prawej stronie brzucha, w jego górnej części; ma charakter jakby
gniecenia, czasami jest bardziej piekący, a chwilami towarzyszą mu lekkie
mdłości; dziś po południu minął, obecnie wieczorem powraca, przy czym ta
część brzucha jest jakby opuchnięta, no w każdym razie siedząc czuję, że mi
tam coś przeszkadza... :-)
- czy to może mieć związek z wątrobą lub woreczkiem żółciowym?
- co można zrobić, aby złagodzić dolegliwości? (na lekarza za bardzo nie mam
czasu, wyjeżdżam za dwa dni na urlop)

pozdrawiam, Agata

2. Data: 2003-08-04 08:00:05

Temat: Re: ból po prawej stronie brzucha
Od: "Raphael" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>Zaznaczam, że nie jestem lekarzem. Prawa górna część to wątroba+jelita.
Objawy wątrobowe łagodzi Syrimarol ( bez recepty), ale lepiej poradzić się
aptekarki, a jeszcze lepiej lekarza rodzinnego ( również po 19.00) np.
dyżurnego. Jeśli wcześniej nie miałaś zagranicznych wyjazdów to
spokojnie.Warto jednak poświęcić lekarzowi chwilkę , bo jeśli ból się nasili
podczas wyjazdu to może być problem ze znalezieniem lekarza państwowego.

Preejakulat a ciaza??
pytanie do ortopedy lub kogos kto byl polamany
zapalenia
urojenia umysłowe
fantom ratowniczy